Raskausviikko 36

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Vähiin käy ennen kuin loppuu! Sikiö on nyt jo melkein valmis syntymään. Tämän viikon alussa se on jo yli 40 cm pitkä ja painaa noin 2,5 kiloa.

Odotatko jo raskauden päättymistä? Tiesitkö, että jos alat nyt laulaa vauvallesi, synnyttyään vauva todennäköisesti rauhoittuu samaan lauluun?

Voit lukea lisää 36. raskausviikosta artikkelistamme.
 
Anteeksi, mutta miksi pitää toistaa näitä sivuilta jo löytyviä tekstejä tänne? Ihan turhaa. Voi tulla yllätyksenä, mutta tässä ei koko porukka ole samalla lasketulla ajalla, kyllä me osataan nämä tekstit hakea aina silloin, kun se omalla kohdalla on ajankohtaista. Nämä ihme aloitukset (joihin ei oikeastaan kukaan edes jaksa kirjoittaa mitään ja hyvä niin) vaan turhan takia vie tilaa tavalliselta keskustelulta.
 
Samaa mieltä edellisen kanssa. Ja mun osalta ainakin nuo "uudet tiedot/jutut" tulee viikkoa myöhässä, nyt jo vko 37+ eli luettu jo viikko sitten (jos olen tullut etsineeksi).
 
Anteeksi, mutta miksi pitää toistaa näitä sivuilta jo löytyviä tekstejä tänne? Ihan turhaa. Voi tulla yllätyksenä, mutta tässä ei koko porukka ole samalla lasketulla ajalla, kyllä me osataan nämä tekstit hakea aina silloin, kun se omalla kohdalla on ajankohtaista. Nämä ihme aloitukset (joihin ei oikeastaan kukaan edes jaksa kirjoittaa mitään ja hyvä niin) vaan turhan takia vie tilaa tavalliselta keskustelulta.

Minua on pyydetty toimituksen taholta aloittamaan näitä ketjuja viikoittain. Tiedossa on, että kaikki ryhmän odottajat eivät elä samalla raskausviikolla. :) Osassa ryhmiä nämä ovat poikineet ihan mukavasti keskustelua.
 
Takaisin
Top