Raskaustestikuvia

Mä tein yhden testin johon tuli haalea viiva 3+4, dpo12 ja vaikka ajattelin, että olisin vielä tehnyt toisen en ole vielä ostanut testiä oireet kuitenkin päällä, menkat poissa ja huomenna 5+0. EHKÄ pakko käydä kuitenkin se digi ostamassa jos siihen sais sen raskaana 3+ :)
Luotin siihen yhteen testiin.
 
Moi! Olipa hauskaa katsella testikuvia, lupaavia vahvistumisia kyllä!

Onko mahdollista nähdä testeissä mitään DPO7?

Kun omien oireiden perusteella arvioin aikaa, niin testitulokset olisi seuraavat:

DPO7 - herkkä 10mIU: roskishaamu:wink
DPO9 - normi 25mIU: haamuviiva
DPO10 - herkkä 10mIU: tosi hailakka mutta selvä
DPO11 - normi 25mIU: hailakka mutta selvä.

Voiko pitää paikkansa, vai onkohan ovis ollut oikeasti useamman päivän ennen mitään oireita/fiilistä?
 
Muokattu viimeksi:
Moi! Olipa hauskaa katsella testikuvia, lupaavia vahvistumisia kyllä!

Vähän tyhmä kysymys, kun yritän kovasti määrittää viikkoja/päiviä. Viimeisin kierto oli niin sekava. :nailbiting:

Onko mahdollista nähdä testeissä mitään DPO7?

Kun omien oireiden perusteella arvioin aikaa, niin testitulokset olisi seuraavat:

DPO7 - herkkä 10mIU: roskishaamu:wink
DPO9 - normi 25mIU: haamuviiva
DPO10 - herkkä 10mIU: tosi hailakka mutta selvä
DPO11 - normi 25mIU: hailakka mutta selvä.

Voiko pitää paikkansa, vai onkohan ovis ollut oikeasti useamman päivän ennen mitään oireita/fiilistä?
Ei se mahdotonta ole. Itse olen plussannut dpo8 edellisessä raskaudessa. Toki dpo7 varmaan olisi toosi haalea viiva. o_O
Ja tietty on mahdollista, että ovis ollut aikaisemmin. Ainakin oviskivut voivat olla myös varsinaisen ovulaation jälkeen.
Vaikea sanoa siis :grin

Mutta mene nyt omien tuntemuksiesi mukaan. Kyllä se siitä sitten ultrissa selviää :happy:
 
Blaa, menin tekemään digitaalisen ja sain 2-3. Vaikka 5+0 ja hedelmöittymisestä varmasti yli 3 no, tein sen ehkä tunnin pidätyksestä, oma moka. Nyt joudun sit varmaan huomenaamulla tekemään uuden. Miten teillä mennyt noi?
 
Blaa, menin tekemään digitaalisen ja sain 2-3. Vaikka 5+0 ja hedelmöittymisestä varmasti yli 3 no, tein sen ehkä tunnin pidätyksestä, oma moka. Nyt joudun sit varmaan huomenaamulla tekemään uuden. Miten teillä mennyt noi?
Ihan normaalia näyttää 5+0 vielä 2-3
Silloinhan hedelmöityksestä olisi n. 3viikkoa (päivä pari, sinne tänne).
Voi olla ihan päivistä kiinni ja etenkin hcg noususta, että milloin näyttää 3+

En vielä stressaisi siis. :)
 
Ihan normaalia näyttää 5+0 vielä 2-3
Silloinhan hedelmöityksestä olisi n. 3viikkoa (päivä pari, sinne tänne).
Voi olla ihan päivistä kiinni ja etenkin hcg noususta, että milloin näyttää 3+

En vielä stressaisi siis. :)
Kiitos :) on tuosta reilu 3 mutta voi olla tosiaan ettei ihan täysin aina ole päivästä kiinni. Ehkä se tästä :)
 
Blaa, menin tekemään digitaalisen ja sain 2-3. Vaikka 5+0 ja hedelmöittymisestä varmasti yli 3 no, tein sen ehkä tunnin pidätyksestä, oma moka. Nyt joudun sit varmaan huomenaamulla tekemään uuden. Miten teillä mennyt noi?
Mä tein tokasta lapsesta rv 4+1 2-3 ja 5+1 myös 2-3. Normaali raskaus oli, enkä enää tee digejä koska pelkään että näyttää taas turhaan viikot väärin. Seuraan vaan liuskoilla että vahvistuu :)
 
Mä tein tokasta lapsesta rv 4+1 2-3 ja 5+1 myös 2-3. Normaali raskaus oli, enkä enää tee digejä koska pelkään että näyttää taas turhaan viikot väärin. Seuraan vaan liuskoilla että vahvistuu :)
Mun olis pitänyt pysytellä siinä yhdessä testissä :)
 
Takaisin
Top