Raskaustesti testiajan jälkeen - kokemuksia roskishaamuista?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko katsonut testejä testiajan jälkeen? Onko niissä näkynyt jotain? Entä onko testiajan jälkeen ilmestynyt viiva (eli roskishaamu) tarkoittanut plussaa vai ollut kuitenkin negatiivinen? Kiinnostaisi tietää onko roskishaamut positiivisia vaikka ohjeissa niitä kielletään katsomasta.
 
Tästä toisesta testasin vähän liian aikaisin, ei testiajalla oikein näkynyt mitään. Katsoin kuitenkin vielä vähän myöhemmin ja olihan siellä sitten viiva. Raskaana olin.
 
Mulle tuli tällänen roskishaamu eilen. Vielä ei tietoa lopputuloksesta. Voin tulla viikonloppuna kertomaan jos asia olis vähän selkeytynyt suuntaan tai toiseen :grin
 

Liitteet

  • IMG_20201118_174721.jpg
    IMG_20201118_174721.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 1,576
Minä sain viimeksi 9 dpo ns. roskishaamun ja 10 dpo näkyi jo melko selkeä haamu. 9 dpo ei näkynyt mitään testi ajalla, mutta tunteja myöhemmin laittaessa testiä roskikseen huomasin, että siihen toisen viivan kohdalle oli ilmestynyt punertavaa väriä. Toivo heräsi, vaikka tiedänkin, ettei tuollaisista roskishaamuista pitäisi paljon mitään ajatella.
 
Täällä ihmettelen myös roskishaamua, kierto on aika sekaisin ja ovulaation ajankohdasta ei ole tietoakaan. Palaan muutaman päivän jälkeen viisaampana miten kävin. Ärsyttävää, että pitikin mennä säästämään myöhemmin heitettäväksi tämä ja saa sillä pään sekaisin :facepalm:
 

Liitteet

  • kyssäri.jpg
    kyssäri.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 739
Mun roskishaamu oli sitten negatiivinen, mun vinkkinä on että ei näihin kyllä uskalla luottaa :inpain:
 
Tästä sen huomaa että roskishaamu on nimensä mukaan ROSKIShaamu. Eli ei kannattaisi tiirailla enää sen 5minuutin (10min.)jälkeen ollenkaa vaan heittää testi menemään...
 
Oletteko huomanneet että näitä roskishaamuja tulisi useammin aamupissasta mitatessa? Olen nyt eilen ja tänään aamulla saanut hyvin haalean plussan Rfsu Helppo ja nopea -liuskatestiin(se 8-pack), mutta eilen iltapäivällä ei tullut. Tarkoittaisiko tämä nyt jotain? Tein nyt juuri myös Rfsu:n Testaa varhain -testin suht laimeasta pissasta ja ihan puhdas nega.
 
Oletteko huomanneet että näitä roskishaamuja tulisi useammin aamupissasta mitatessa? Olen nyt eilen ja tänään aamulla saanut hyvin haalean plussan Rfsu Helppo ja nopea -liuskatestiin(se 8-pack), mutta eilen iltapäivällä ei tullut. Tarkoittaisiko tämä nyt jotain? Tein nyt juuri myös Rfsu:n Testaa varhain -testin suht laimeasta pissasta ja ihan puhdas nega.
Siis tein itse eilen illalla tuon rfsu:n testaa varhain testin ja se oli nega aluksi kunnes testiajan jälkeen ilmestyikin roskishaamu.. tänään tein aamulla ja iltapäivällä saman testin ja molemmat olikin puhtaat negat :sad001
 
On tullut kaivettua monta testipuikkoa roskiksesta vuosien saatossa:p.. nega on aina ollut nega vaikka miten roskikseen muhimaan nakkaa. Roskishaamuja saanut vain raskaana ollessa - toki ne joskus(usein) menee kesken ennen kunnon plussaviivoja. Toki se on vaikea varmaksi tietää onko tilanne eienääraskaana -kemiallinen - vaiko alkuraskauden keskenmeno. Lopputuleman ollessa menkat ajallaan/pari päivää myöhässä, ei liene niin väliäkään sillä puikolla/tulkinnalla.
Kaikki tulokset ennen menkkoja otettava varauksella:shy:..
 
Mulla ollut molemmissa raskauksissa ensimmäinen plussa (dpo 7 ja dpo 9) roskishaamu. Tai siis siinä mielessä "roskis", että testiajan puitteissa on tullut ehkä vähän harmaata viivanpaikkaa jonka oon tulkinnut (ja valokuvannut) negaksi, mutta kun mies on tunnin päästä herännyt viivat onkin vahvistuneet sinä aikana ns. oikeaksi pinkiksi haamuksi josta molemmat on olleet varmoja.

Negatiiviset testit eivät ole roskiksessakaan alkaneet punertaa..
 
Takaisin
Top