Raskaustesti negatiivien.

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Mulla on nyt menkat myöhässä 6pv. En tikuttele ovulaatiota. Aina ollut säännöllinen 28pv kierto. Kun kuukautiset oli 2pv myöhässä tuli kunnon menkka kouristuksia olin varma että alkaa mutta ei. Seuraavana päivänä samojatuntemuksia mutta sitten loppui. Välillä tuntuu että alushousuihin valuisi jotain mutta ei ala. Oon tehnyt eilen testin aamuvirtsaan. Kyseessä apteekin testi (negatiivien) tein myös ennen kun kuukautisten piti alkaa testin joka myös negatiivinen. Voiko olla että oon raskaana vai onko mun kierto yksikertaisesti vaan sekasin.
 
Aika sen näyttää. Joskus voi käydä niinkin, että jää yhdet menkat välistä. Voit testata muutaman päivän kuluttua jälleen, jos vuoto ei ala.
 
Se voi olla et menkat tulee vaa myöhässä. Tai jäävät yhden kuukauden välistä. Nii mulle on käyny ja on tk mukaa ihan normaalia. Kyl mä veikkaisin että et raskaana ole, mutta onha näitä nähty et on vasta myöhemmi plussanneet. Kannattaa muutama päivä odotella niinku tossa sanottiinki ja testata uudestaan.
 
Se voi olla et menkat tulee vaa myöhässä. Tai jäävät yhden kuukauden välistä. Nii mulle on käyny ja on tk mukaa ihan normaalia. Kyl mä veikkaisin että et raskaana ole, mutta onha näitä nähty et on vasta myöhemmi plussanneet. Kannattaa muutama päivä odotella niinku tossa sanottiinki ja testata uudestaan.
Tänään alkoi :happy093 kierto oli normaalista 28 nyt 34. Saas nähdä vakinaistuuko tuo nyt sitten kun en enää pillereitä syö.
 
Takaisin
Top