Raskaussovellukset

Mangojugurtti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elokuiset 2026
Onko teillä mitään käytössä?

Itselläni ovia pregnancy ja preglife. Ovia näyttää joka viikko neljä eri asiaa, joiden kokoinen vauva on sillä viikolla sekä kämmenen ja jalkapohjan koon 🥰 Preglifessa on kuva ja tekstiä alkiosta/sikiöstä jokaisella viikolla. On näissä molemmissa sovelluksissa muutakin mutta näitä asioita olen katsellut 😄

Mulla Preglife ladattu sekä sitten Flo päivitetty raskaismodeen 😊 siihen tuli heikkona hetkenä yrittäessä otettua vuoden se maksullinen premium, niin on siellä ihan hyvin artikkeleita ja päiväkirjamaisesti voi oireita ja fiiliksiä täyttää 👍

Yritysaikana on ollut käytössä Flo, Fertility friend ja premom. Premomia oon käyttäny vaan pari kiertoa enkä oikein perusta siitä, joten nyt on hyvä hetki luopua siitä 😁 Ff:n raskaudenseurantapuoli on ilmaisversiossa aika suppea, joten eiköhän sekin jää nyt talviteloille. Flota oon käyttäny näistä pisimpään ja yrityksen alkaessa otin siitä maksullisen version, joten sillä mennään nyt. Oon tykänny siitä.

Mitkä on teidän mielestä parhaita puolia teidän suosikkisovelluksissa?

Mulla on Preglife ja Flon päivitin myös raskaustilaan. Näiden lisäks sitten Ipana äitiyssovellus toki neuvolan kautta, sinnekkin tulee jotain tietoiskuja etusivulle. 😄

Ff:n raskaudenseurantapuoli on ilmaisversiossa aika suppea, joten eiköhän sekin jää nyt talviteloille. Flota oon käyttäny näistä pisimpään ja yrityksen alkaessa otin siitä maksullisen version, joten sillä mennään nyt. Oon tykänny siitä.

Mitkä on teidän mielestä parhaita puolia teidän suosikkisovelluksissa?
Ff raskausseuranta on myös maksullisessa aika olematon, harmi koska muuten niin tyytyväinen olin tähän.

Nyt on preggers, preglife ja raskaus+, näistä yritän lempparia valita. Vaikka samat infot näissä suurinpiirtein tuntuu kaikissa olevan.

Flo on ollut aina käytössä menkkojen seurannassa. Nyt se raskaus tilassa toki, se ihan kiva mutta tykkään ite että on suomeksi kaikki artikkelit ja jutut😁
Latasin preglifen ja preggers. Oon ehkä vähä enempi tykästyny siihen preggerssiin.
Preglifen kautta otin sen ilmaisen ”raskaus vakuutuksen” minkä sieltä saa ja tuttipullo ja tutteja kaupanpäälle 🤣 ne tulikin jo postissa! Ja se oli vähän kaukanen ajatus vielä että nyt on tuttipulloja jo kotona

Mulla on Preglife ja Raskaus+, ja Cluen päivitin raskaustilaan. Preglife on tähän mennessä ollut jotenkin mieluisin. Jos näkyy varhaisultrassa syke, niin ehkä latailen sen Liberonkin.

Yritysaikana tilasin Flo:hon premiumin, jonka sain vihdoin päivittää raskaustilaan. Lisäksi vau.fi uutiskirje tulee 😊

Mulla on myös Flo, ja lisäksi Premom, FF, ja Garminin oma. Kaikki olivat käytössä jo yritys aikana. 😊

Mulla preglife ja flo, ihan kauheesti ei kyllä kerkee seurailemaan niitä esikoisen kanssa🙈

Tällä hetkellä käytössä vain Flo, hieman tekisi mieli ottaa rinnalle jokin toinen sovellus jos saisi vähän erilaista sisältöä 😊

Takaisin