Raskaussovellukset

Mapsen

Jostain jotain jo tietävä
Marraskuiset 2024
Mitä raskauden ajan sovelluksia suosittelette tai olette ladanneet? Katselin äsken että niitä on vaikka kuinka paljon ja osa maksoikin jotain, onko teillä siis jo kokemuksia mitkä on hyviä ja mitkä ei?
 
Mulla on ollut reilun viikon käytössä Preglife, joka on ollut ihan ok. Tosin ei oo mihin verrata.. 😅 .. vähän googlasin ennen lataamista, niin tän lisäks suosituksia oli saanut myös ilmaisista sovelluksista Raskaus+ .
 
Mulla on ilmaisena preglife ja raskaus+ ladattu, kun niitä jossain suositeltiin.

Vaikuttavat sisällöltään aika samanlaisilta. Jälkimmäisessä on enemmän kaikenlaisia englanninkielisiä pieniä artikkeleja eri aiheista. Ensimmäinen näyttää jotenkin selkeämmältä ja tekee jotain yhteistyötä if:n kanssa, jos vakuutukset kiinnostaa.
 
Mulla on ilmaisena preglife ja raskaus+ ladattu, kun niitä jossain suositeltiin.

Vaikuttavat sisällöltään aika samanlaisilta. Jälkimmäisessä on enemmän kaikenlaisia englanninkielisiä pieniä artikkeleja eri aiheista. Ensimmäinen näyttää jotenkin selkeämmältä ja tekee jotain yhteistyötä if:n kanssa, jos vakuutukset kiinnostaa.
Mulla nää samat. Preglife jotenkin söpömpi, raskaus+ tykkään viikottaisista infopaketeista ehkä enemmän!
 
Mulla on ilmaisena preglife ja raskaus+ ladattu, kun niitä jossain suositeltiin.

Vaikuttavat sisällöltään aika samanlaisilta. Jälkimmäisessä on enemmän kaikenlaisia englanninkielisiä pieniä artikkeleja eri aiheista. Ensimmäinen näyttää jotenkin selkeämmältä ja tekee jotain yhteistyötä if:n kanssa, jos vakuutukset kiinnostaa.
Mul on kans just nää kaks ilmasina😇
 
Libero mullakin :smiling-eyes: Oon kokeillut erilaisia aiemmissa raskauksissa, mutta nuo raskausviikot saattavat heitellä hieman sovellusten mukaan, joten olen kokenut järkevimpänä seurata raskautta yhdestä paikasta ja olen paremmin kärryillä viikosta.
 
Preglife ja Flo, jolla seurasin ennen kiertoa, nyt vaihdettu tietty raskauden seurantatilaan. 😊
 
Testasin paria ja päädyin lopulta Preglifeen. Nyt latasin myös ton raskaus+, kun te sitä kehuitte. Se on musta jopa kivempi ku preglife ainaki vähemmän mainoksia.
 
Taidan kans ladata ton Liberon! :) Tiesittekö et Libero-kerhoon liittymällä saa K-kaupasta hakea ilmaiseksi Libero-kassin vauvalle? Siellä kaikkia tarvikkeita sisällä. Liityin itse jo mutta en oo hakenu pakettia vielä :D
 
Mä olen hakenut Liberolaukun jokaiselle lapselleni, myös uudelle tulokkaalle. Laitan pikkuvaipat ja vastaavat eteenpäin, jos vauvalle kävisi huonosti. Osa tavaroista on jo isompien lasten leikeissä, kuten se vaunulelu ja itse laukku :rolling:
 
En vielä uskalla, kun pienellä paikkakunnalla kauppiaat ja työntekijätkin on tuttuja 😂
 
Mulla käytössä Libero. Mutta seuraan myös omaa raskauden kulkua NaturalCycles sovelluksessa 🤗
Mulla on myös NC ollut käytössä, mutta se ei nyt suostu vaihtamaan näkymää raskauden seurantaan... Oon poistanut ja ladannut sen uudestaan mutta ei oo auttanut. :/
 
Mulla on myös NC ollut käytössä, mutta se ei nyt suostu vaihtamaan näkymää raskauden seurantaan... Oon poistanut ja ladannut sen uudestaan mutta ei oo auttanut. :/
Voi ei, onpas outoa 😧 Mulla ollut tuo sovellus käytössä vuodesta 2019 lähtien, tosi tyytyväinen oon ollut, ja aina toiminut hyvin. Mutta toivotaan nyt et se lähtis sullakin toimimaan uudestaan! 🙂 en keksi muuta ratkaisua siihen lisäksi, kuin laittaa viestiä sinne NC:n asiakaspalveluun 🫤
 
Voi ei, onpas outoa 😧 Mulla ollut tuo sovellus käytössä vuodesta 2019 lähtien, tosi tyytyväinen oon ollut, ja aina toiminut hyvin. Mutta toivotaan nyt et se lähtis sullakin toimimaan uudestaan! 🙂 en keksi muuta ratkaisua siihen lisäksi, kuin laittaa viestiä sinne NC:n asiakaspalveluun 🫤
Menin kokeilemaan uudestaan ja sain sen toimimaan oikein, tai siis melkein, nyt mun pitää vaan selvittää että kumpi mekkasovellus on oikeessa, NC vai Flo, sillä NC heittää mun 0+0 päiväksi 9.2. Mulla oli silloin vuotoa 6 pv, mutta tasan 9 pv päästä vuodon loppumisesta alkoi uusi vuoto, joka kesti 5 pv (24.-28.2.) ja Flo näyttää että tämä 24.2. olisi mun 0+0. Mulla on todella epäsäännöllinen vuoto, joka oli syksyllä parhaimmillaan 49 päivää ja nyt talvella lyhymmät olleet ton 17 ja 15 päivää...
 
Muokattu viimeksi:
Menin kokeilemaan uudestaan ja sain sen toimimaan oikein, tai siis melkein, nyt mun pitää vaan selvittää että kumpi mekkasovellus on oikeessa, NC vai Flo, sillä NC heittää mun 0+0 päiväksi 9.2. Mulla oli silloin vuotoa 6 pv, mutta tasan kahden viikon päästä vuodon loppumisesta alkoi uusi vuoto, joka kesti 5 pv (24.-28.3.) ja Flo näyttää että tämä 24.3. olisi mun 0+0. Mulla on todella epäsäännöllinen vuoto, joka oli syksyllä parhaimmillaan 49 päivää ja nyt talvella lyhymmät olleet ton 17 ja 15 päivää...
Jatkan tätä tonne yleiselle puolelle
 
Takaisin
Top