Raskausoireita? Vai pelkkää toiveajattelua...

Nyt on joulu menny vähän pää pyörällä täälläkin. Mulla tytär synt. 02/13 ja pikkukakkonen ei ole erityisesti ollut ainakaan vielä suunnitelmissa. Mulla oli ehkäisyrengas tossa välillä mutta en tykännyt oikein ja olin suunnitellut että pitäisi mennä laitattamaan kierukka, vielä en kuitenkaan saanut sitä aikaiseksi. Seksin harrastaminen on ollut aika, noh, harvaa.
Nyt sitten kävi niin että olimme suojaamattomassa yhdynnässä kiertopäivänä 9 tai 10. Jo noin neljä-viisi päivää sen jälkeen alkoi jatkuva pissahätä ja omituinen painontunne ja turvotus alamahassa. Selitin sen ovulaatio-oireilla, minulla on lapsen jälkeen ollut aika voimakkaita. Mut nyt ne perhanan oireet ei meinaa loppua. Maha on turvoksissa koko ajan, ummettaa ja pissahätä on, jos nyt ei jatkuva, niin ainakin runsaampi kuin normaalisti. Mua paleltaa tosi helposti. Tästä tulee huomenna siis kaksi viikkoa, nyt mennään kiertopäivässä 22, menkat pitäisi tulla ensi viikolla. Jotenkin alkaa siltä näyttää että niinköhän tässä mitään menkkoja tulee...
 
Mulla alkoi n. viikko ennen oletetun menkkojen alkamispäivää tiheentynyt virtsaamisen tarve, heräsin yölläkin kerran ainakin käymään vessassa ja normaalisti ei tarvitse. Sitten ku menkkojen olisi pitänyt alkaa, alkoi vaan menkkakivut ilman vuotoa, neljä päivää tätä eikä vuotoa näy, tein testin ja haalea plussa. Nyt mennäänkin 17+4. :)
 
Hei, tulin ihmettelemään omaa oloa tänne... Jätin helmikuun alussa pillerit pois kun tarkoituksena on tässä lähiaikoina alkaa yrittään pienokaista. Menkat on ollu sen jälkeen hyvin säännölliset, kierto 27-28 päivää. ''Ehkäisynä'' meillä on nyt sitten ollut keskeytetty, eli teoriassa mahdollisuus raskauteen on. Aikaisemmin on menkkaoireet alkanu n. viikko ennen menkkoja ja nyt ovat siis viikon etuajassa. Nyt on kuitenkin ovulaation jälkeen ollu monta päivää vihlasuja mahassa, tissit on kipeät, sekä aivan kamalaa itkuherkkyyttä sekä ruoka ei maistu (mulla ei yleensä ruuan kans oo mitään ongelmaa :happy:). Voivat toki merkitä vaikka ja mitä, ja mielikuvitus keksii loput oireet.. Ennenkin on käyny niin et oon ollu ihan varma raskaudesta ja sit on menkat alkanu. Kiertopäivä 19/27-28 menossa. Vielä joutuu siis pitkään jännäileen mikä sieltä tulee :rolleyes:
 
Hei taas! Nyt on kp 26/27-28. Hätäisenä piti jo testata.. "menkkamaisia" oireita ollu kohta jo kaks viikkoo (nippailua, rinnat hellät, itkettää, huimannu, ruoka ei maistu). Luulin jo että menkat on tulossa viikkoa aikasemmin kun yleensä viikkoa ennen on ollu noita oireita. Negaa näytti, mutta toisaalta oli ootettavissakin kun menkat ei oo myöhässä eikä ollu etes aamupissa mistä testasin. Vielä piinaillaan :grin
 
Takaisin
Top