raskausoireita ja vaivoja

aurora83

Silmät suurina ihmettelijä
Hei,

Ajattelin aloittaa tälläisen uuden ketjun jossa voi kertoa oireistaan taikka jutella oireettomuudestaan, kun itse olen yrittänyt bongailla teidän muiden viesteistä juurikin niitä oireita jotta voi vähän verrata omia oireitaan.

Tai siis mulla ei niitä juuri ole vielä ollut, mikä huolestuttaa. Nyt juuri alkoi/alkamassa 7. viikko.
Ennen plussaa olin varma, mutta sittemmin lukuunottamatta muutamia kramppeja ei tällä hetkellä ole juurikaan oireita. Nyt on kyllä alkanut suklaat ja karkit hieman tökkiä, vaikkei vielä ole huonoa oloa. Tämä on mun 3. raskaus (1 keskenmeno) ja kyllä se pahoinvointi on aina aiemmin siellä jossain vaiheessa sitten ollut ympärivuorokautista. En vain oikein muista koska. Ehkä pitäisi nauttia niin kauan kuin tätä kestää.
Tuon km:n takia on vain vähän epäuskoinen olo, että onko siellä ketään...
 
Mulla ainakin on hyvin vähäoireinen ja samaa tuumailen välillä. Tissit vain vähän paisuneet, eivät enää edes arat ja syödä saa useammin. Toisaalta ekastakin oli ihan sama homma ja kaikki meni hyvin. Muttei tätä oikein meinaa uskoa, ennen kuin joko näkyy tai kuuluu. Taidan pyytää voitasko ultrata/ kuunnella jo ekalla neuvolakäynnillä, kun laitteet kuitenkin vieressä on. Tai josko dopplerilla jotain voisi jo kuulla...:confused005
 
itselläni rv9+5
alussa oli pientä ällötystä ja herkut jäi pois, mikä on
hyvä. Mutta nyt taas voisi vaan syödä ja koko ajan tietysti.
joitain liitos kipuja pieniä nipistelyjä on ollut. ja
rinnat ovat turvonneet mutta ei enään arat.
ihaninta oli kun kävin 7vkon ultrassa ja siellä pieni pavun muotoinen
alku näkyi ja sydän sykki. uskomatonta!
 
itselläni rv9+5
alussa oli pientä ällötystä ja herkut jäi pois, mikä on
hyvä. Mutta nyt taas voisi vaan syödä ja koko ajan tietysti.
joitain liitos kipuja pieniä nipistelyjä on ollut. ja
rinnat ovat turvonneet mutta ei enään arat.
ihaninta oli kun kävin 7vkon ultrassa ja siellä pieni pavun muotoinen
alku näkyi ja sydän sykki. uskomatonta!
 
Mulla aamu ällötystä, kahvia tekee mieli mut sen jälkeen aina öklö olo :D. Jos ei syö riittävän useesti tulee heikko olo. Väsymystä riittää, päivällä otettava aina päikyt (15-60min). Tissit eivät enää niin paljo arista. Nyt on tänään ylösnoustessa, napannu ala mahasta. Tänään rv 9+0.
 
Siis minne tästä on hävinnyt kaikki muut kommentit? :O Yhtäkkiä on vaan neljä kommenttia ja tässä on ollut vaikka kuinka paljon.

Nyt tuli sitten kahvin hajusta yökötys :gen113En oo juonut enää toviin mutta nyt teki ekaa kertaa haju ihan järkyttävän pahaa
 
.
 
Muokattu viimeksi:
Aeria: Tuolla alempana on pidemmälle ehtinyt ketju tästä aiheesta, kirjoitellaanko yhteen ketjuun niin ei tartte montaa saman aiheen ketjua seurata :)
 
10+1
rinnat on kipeet ja kokoa isompia liivejä piti jo ostaa. Ilmavaivoja, ja toisinaan ummetusta. Issias ilmeisesti vaivaa jo nyt, pihatöiden jälkeen..
 
Itelläni on nyt rv 14 alkamaisillaan. Itse oon huomannut, että pahoinvointi on ollut suurin oireeni kaikki nämä viikot, vessanpönttöä on siis halailtu. Yksi inhottava oire minulle tuli n. 3 päivää sitten, eli toispuoleista päänsärkyä. Ajattelin, että varmaan voi johtua raskaudesta, koska tätä toispuoleista särkyä ei ole mulla ikinä ollut, on kyllä inhottavaa :sad001
 
Takaisin
Top