Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ang1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ang1

Näppärä viestien naputtelija
Aivan ensimmäinen oire oli valkovuoto, luulinkin aluksi että menkat on alkamassa. Seuraava ja huomattavin oire oli mieletön väsymys. Tätä jatkuu edelleen, olen nyt viikolla seitsemän.
Seuraavaksi tuli rintojen kipu, herkkyys.
Nyt on ollut lähiaikoina helpompaa rintojen kanssa mutta tilalle on tullut kohdun tuntemuksia, ollut ikäänkuin raskaan tuntuinen. Muistelisin että alussa oli myös kohdussa kipristelyjä ja vihlaisuja koska siitä myös luulin että menkat alkaa, eli oli ihan kuin menkkakipua. Jossain vaiheessa pelkäsin jo keskenmenoa kohdun tuntemusten takia, mutta onneksi oli sitten vaan kasvukipuja :)

Heipsan!

Mulla oli kutosviikolla aikalailla samanlaisia oireita. Seiskalla alkoi sitten kauhea pahoinvointi, joka kesti kasiviikon puoleen väliin, elikkäs viikon voin kokopäiväisesti huonosti :( Ikävä kyllä.. Sitten helpotti. Enää ei kuin väsyttäny, sillä väsymys ja energian puute alkoivat myös seiskaviikolta. Johtunee ilmeisesti osaksi siitä, että mikään ei laskenut tai mennyt alas [:'(]
No kasi viikon puolesta välistä ysiviikon puoleen väliin meni vain kauheella väsymyksellä, mutta nyt ollaan taas voitu pari päivää huonosti ja [:'(]
Pian alkaa kymppiviikko ja siitä ollaan toiveikkaita, jos jatkuisi vain väsymys ja huono olo väistyisi [:)] Ois ihan yli ihanaa!
Sydän ääniä mennään tiistaina kuuntelemaan [:)]

Itellä alko plussaamisen jälkeen (rv4+0) mahan nipistely ja vihlonta. Samaan putkeen kauhee väsymys, pissalla saa käydä useemmin. Sitten nälättää koko ajan. Rinnat tuli jokunen päivä sitten kipeeksi ja tänään ekat huonovointisuudet jotka meni hetken päästä ohi.
Katotaan mitä tulee jatkossa kun itsellä tämä on niin alussa vielä [:)]

Hei!

Olen kovin alussa (4+2) mutta silti joitakin oireita jo on ollut. Ensimmäisenä pitää kyllä mainita se ihmeellinen "intuitio" jo todella varhain ovulaation jälkeen. Jotenkin vain tunsin että voisin olla raskaana, se oli kummallisen selvä tunne. Ei siis ollut yllätys edes kun joitakin päiviä ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa nännit tulivat todella kipeiksi, aivan kosketusaroiksi, rinnat turposivat ja olivat raskaan tuntuiset, vatsassa tuntui outoa kuplintaa, väsytti kovasti ja sitten jäivät kuukautiset vielä pois. Testasin haamuplussan tänä aamuna((30/27) ja uskon kyllä vahvasti olevani raskaana(ja TOIVON!!!) mutta silti olen vielä varovaisin mielin... emoticon

Hei!

Mulla kans on raskaus aika alussa (6 + 4).
Rinnat tuntuu painavan monta kiloa ja ne on ihan tajuttoman arat.. :S
Pahoinvointia ei sinänsä ole ilmennyt, muuten kun että ei oikeen tee mieli mitään. Pakko se vaan on yrittää syödä monipuolisesti että tuo pikkuinen siellä pysyisi ja voisi hyvin.<3
Jano tosin on ihan koko ajan! :D

Onkohan se oire, että mun naama kukkii kun pahimmalla teinillä? :(
Ei mulla meinaa yleensä ole finnejä ollut, mutta nyt niitä tuntuu tulevan joka päivä lisää.. :/

Mutta eipä nuo mitään haittaa, kunhan vain kaikki sujuisi masussa hyvin ja tulin vihdoinkin äidiksi! (Ollaan mieheni kanssa yritetty jo lähes kaksi vuotta ja nyt sitten vihdoin testi(t) näytti plussaa) :)

Tsemppiä kaikille muillekkin odottaville!

Takaisin