Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä iltavuoroihin! Ne ja yövuorot olisi itselleni ihan painajaisia raskaana just unettomuuden ja väsymyksen kanssaJoo mä oon normaalisti myös aamuvirkku mut pimeänä aikana saanut nukuttua yleensä johonkin 7 kuitenkin. :/ iltavuorot töissä ja yövuorot vaan alkaa käydä raskaaksi ku ei saa nukuttuahaukottelen iltavuorossa töissä 19--> eteenpäin kokoajan
![]()
Mulla kyllä sama. En uskoisi että oisin raskaanaMulle jos joku sanoisi että olen raskaana ja en siis olisi tehnyt raskaustestejä niin en uskoisi.Ei yhtään sellaisia oireita joita luulisin raskausoireiksi siis. Unta on hirveän vaikea kyllä saada ja herään koko ajan, viime yönäkin nukuin huikeat vajaa kolme tuntia, mutta mulla on ennenkin ollut aikoja jolloin vaikea nukkua ja nukahtaa. Ja flunssainen olo kyllä tuntuu vain pahenevan...
Mutta jos en paremmin tietäisi nekin olot laskisin vain normi flunssaksi.
Tää on ihan lohdullista kuulla kans kun kaikki isompi olo on vähän hiipunut tänään, mutta tasaiseen kyllä tuntuu jotain.Mä kanssa tänään mietin, että ei oo enää ollut juurikaan sitä etovaa oloa edes hetkellisesti. Mutta vatsassa on tuntunut repäisykipuja, niin ne on pitänyt mielen rauhallisena.muistan, että edellisessä raskaudessa katosi myös oireet hetkeksi alussa, kunnes sitten palasivat.
![]()
No ihan sama täällä, olis edes rinnat jotenki kipeätMullakaan ei oikeestaan mitään oireita! Olis vaikka edes rinnat arat niin tietäis olevansaaiemmin paleli ja väsytti, mutta nyt tuntuu et nekin helpottanu eikä oo enää niin paha. Edellisessä raskaudessa etova olo alko 4+6 ja nyt on menossa 5+3 eikä pahaolo oo vieläkään alkanu. Pitäis varmaan yrittää vaan nauttia oireettomuudesta ku se pahoinvointi ja muut oireet voi alkaa vaikka parin vkon päästä
ootan kyl sitä varhaisultraa et näkee onko tuolla edes ketään
![]()
Kuulostaa kyllä taudilta ja niitähän on paljon liikkeelläViime yönä alkoi pahoinvointi, sai yön istua vessassa.pakko oli soittaa saikkua töistä. En ole onneksi oksentanut ainakaan vielä mutta tosi ällö olo.
En tiedä sitten onko jotain tautia, vai voiko olla raskausoireena.. toivottavasti menee pian ohi! Maha ”lorisee” ja pitää kummaa ääntä heti jos vähänkään yrittää syödä. Ja kohta onkin sitten kiire vessaan.![]()
Mulla ei ainakaan imettäminen auttanut. Oli aivan järkyttävä alkuraskaus siitä huolimatta mutta toki mun vauva oli silloin 4kk kun tulin raskaaksi ja oli töysimetyksellä vielä silloin. Pidän peukkuja että sulla kävisi parempi tuuriRaskausoireet on vielä kovin vähäisiä, toki en niitä myöskään hirmuisesti kaipaa, sillä muistissa on vielä melko tuoreelta -24 raskaus ja jäätävä etova olo, joka kesti ja kesti. Muistan miten ihailin odottajia, joilla oli useampikin pikkuinen taapero kotona hoidettavana. Samalla kauhistelin itseäni, että hyvä kun sain itseni hoidettua ja omat teinit/aikuisuuden kynnyksellä olevat eivät onneksi vaatineet äidin hoitoa ja huolenpitoa. Nyt minulla on hieman yli vuoden ikäinen ja totisesti toivon, että raskausoireet eivät valtaisi samassa mittakaavassa. Toki mietin että voisiko oireiden kanssa päästäkin helpommalla, kun imetän edelleen taaperoa ja senkin vuoksi hormonit jo valmiiksi erilaiset kuin normitilassa. En tiedä, mutta jos jollain on kokemusta niin kuulen mielelläni.
Onnekseni kuitenkin alavatsanipistelyä ja pientä etomista on hetkittäin, koska herkästihän sitä alkaa miettimään että onko kaikki hyvin.
Mua on myös vaivannut edellisinä iltoina/öinä unettomuus. Se on kyllä todella ärsyttävää, kun ei meinaa millään nukahtaa ja 03-04 aikoihin heräilee, ja takaisin uneen pääseminen on tosi vaikeaa.
OkeiMulla ei ainakaan imettäminen auttanut. Oli aivan järkyttävä alkuraskaus siitä huolimatta mutta toki mun vauva oli silloin 4kk kun tulin raskaaksi ja oli töysimetyksellä vielä silloin. Pidän peukkuja että sulla kävisi parempi tuuri![]()