SamaNo jepp! Mulla alkanu molemmista aikaisemmista raskauksista joskus siinä 6+0 paikkeilla, ja pahoinvointi kestänyt sit siihen 14rv saakka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SamaNo jepp! Mulla alkanu molemmista aikaisemmista raskauksista joskus siinä 6+0 paikkeilla, ja pahoinvointi kestänyt sit siihen 14rv saakka.
Mulle määrättiin se kans ekaan raskauteen sit vast niin myöhään, et just loppui pahoinvointi ku sain sen reseptinSamaviime raskauden pelasti kyllä Xonvea, sitä pyydän nytkin jos samat olot tulee
![]()
Mäkin oksennan harvoin mutta oksettaa 24/7, ja herään myös öisin oloihinMulla ei oo koskaan tullut raskauksissa oksennus, mutta pahoinvointi ja sellainen krapulainen olo kyllä. Muistelin kanssa, että alkaisi joskus 6-7 viikoilla. Usein heräilin öisinkin siihen oloon.Katsotaan pitääkö vanhat merkit paikkansa tässä raskaudessa.
Ihan alussa kaikki kolotus ja särky voi olla kumpaa vaan tai vaikka asiaan liittymätöntä. Alun päivät ja viikot on epävarmuudessaan pitkiä. Toivottavasti kaikki on kunnossa. Jotain rentoa muuta ajateltavaa ehkö voisit keksiä. Omaa kroppaa tunnustelee muuten turhan ahkeraan ja stressaantuu.Mulla iskenyt illalla alaselkäkivut jotka ainakin ennen enteilyt vuodon alkua.Onkohan huono oire merkki huonosta siis, vai voiko olla raskausoirekkin? Mulla kun kokemusta vain keskenmenneistä ja niissä oli tällästä.
Juu niinhän se on...Ihan alussa kaikki kolotus ja särky voi olla kumpaa vaan tai vaikka asiaan liittymätöntä. Alun päivät ja viikot on epävarmuudessaan pitkiä. Toivottavasti kaikki on kunnossa. Jotain rentoa muuta ajateltavaa ehkö voisit keksiä. Omaa kroppaa tunnustelee muuten turhan ahkeraan ja stressaantuu.
Mä kanssa tänään mietin, että ei oo enää ollut juurikaan sitä etovaa oloa edes hetkellisesti. Mutta vatsassa on tuntunut repäisykipuja, niin ne on pitänyt mielen rauhallisena.Mulla on kuvotus vähän hellittänyt, eilen oli ihan ok olo ja näin aamusta myös. Pieni raudan maku on suussa. Alavatsalla on tuntemuksia kyllä et testiä en ala tähän oireettomuuteen ostaakuudennen viikon ekat päivät meneillään.
Pitää nyt meidän molempien yrittää nauttia siitä kun on oireettomampaa.Mä kanssa tänään mietin, että ei oo enää ollut juurikaan sitä etovaa oloa edes hetkellisesti. Mutta vatsassa on tuntunut repäisykipuja, niin ne on pitänyt mielen rauhallisena.muistan, että edellisessä raskaudessa katosi myös oireet hetkeksi alussa, kunnes sitten palasivat.
![]()
Pitää nyt meidän molempien yrittää nauttia siitä kun on oireettomampaa.Mulla on nyt kolmas vähäoireisempi päivä alkanut. Vatsassa on erilaisia tuntemuksia niin se kyllä muistuttaa että homma olemassa olevan tiedon valossa kuitenkin etenee.
Mulla nähtävästi kai sitä voi oireiluksi kutsua niin tullut että saan vaan nukuttua pätkissä. Tänäänkin heräsin jo puoli 6.Ja siihen mennessä olin nukkunut vähän yli 5 tuntia... Edellisenä yönä sama juttu. Ja nyt vaikka vielä paljonkin väsyttää en ole saanut uudestaan nukahdettua.
Samoin valkovuoto runsaana teki paluun. Koko ajan sitä on jonkin verran ollut, mutta runsastunut aika paljonsiinä välissä kun nukuin tuon hetken.Niin ja lantion/kylkien lievä kipuili jatkuu.