Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on tuota närästystä päivittäin. Oon syönyt siihen suosiolla rennietä jos on tuntunut häiritsevältä. Ja vatsa selvästi jo painaa ja hidastaa menoa, mutta kipuja ei pahemmin onneksi ole ollut. Tosin jos on päiviä että joudun kävelemään enemmän niin liitoskipuja saattaa tulla loppupäivästä. Huomaan myös hengästyväni ja ihan kuin olisin nälkäisempi. Niin ja vessassa saa ravata jos vauva sattuu vaihtamaan asentoa ja painamaan pissarakkoa sopivasti🥲😂. Mutta mulla on aika vähän vielä turvotellut. Ihan pari kertaa oon huomannut kevyttä turvotusta.
Ja mulla on ollut myös harkkasupistelua jo jonkin verran. Oon tosin ollut aina huono tunnistamaan sitä, mutta en keksi mitä muutakaan olisi😅.
 
Mulla kanssa väsymystä ja sormien puutumista ollut läpi raskauden, joka vaan pahenee. Rannekanavaoireyhtymä siis todennäköisesti nostanut päätään, mikä ilmeisen yleistä. Muutoin olo ollut nyt vikalla kolmanneksellakin ihan jees. 😊 Liitoskipuja odotellessa. 💩
Tuo sormien puutuminen on varmasti inhottavaa! 😬 Auttaako sulla mikään siihen, esim. ranteiden pyörittely? Hyvä kuulla, että olo ollu muuten hyvä ❤️
Mulla tulee välillä yöllä paineen tunne olkapäihin ja jalkoihin sekä saattaa mennä turraksi, vaikka polvien välissä tai alla onkin tyyny, sillo auttaa vaan asennon vaihto toiselle kyljelle 😊
Joo, nää liitoskivut on kyllä ihan 💩
 
Mullakin on tuota närästystä päivittäin. Oon syönyt siihen suosiolla rennietä jos on tuntunut häiritsevältä. Ja vatsa selvästi jo painaa ja hidastaa menoa, mutta kipuja ei pahemmin onneksi ole ollut. Tosin jos on päiviä että joudun kävelemään enemmän niin liitoskipuja saattaa tulla loppupäivästä. Huomaan myös hengästyväni ja ihan kuin olisin nälkäisempi. Niin ja vessassa saa ravata jos vauva sattuu vaihtamaan asentoa ja painamaan pissarakkoa sopivasti🥲😂. Mutta mulla on aika vähän vielä turvotellut. Ihan pari kertaa oon huomannut kevyttä turvotusta.
Ja mulla on ollut myös harkkasupistelua jo jonkin verran. Oon tosin ollut aina huono tunnistamaan sitä, mutta en keksi mitä muutakaan olisi😅.
Onko Rennie auttanut? Mää jouduin hakemaan lääkäriltä Omepratsolia, kun itellä ei enää muut keinot auttaneet 🥲 Siitä onneksi ollu nyt hyötyä!
Tuo on niin tuttua, että pidempiaikainen kävely aiheuttaa ne kivut ja ylipäätään pitkään jalkojen päällä oleminen tuntuu siltä, että menis ihan maitohapoille 😅 Joo, koko ajan tuntuu että saa vessaan mennä varsinkin silloin, kun vauva päättää potkia rakkoa kohti 😂
Onko ollu just sellaista, että kohtu on jännittynyt ja maha tuntunut pinkeältä? Ite miettiny kans, että saattanu hyvinkin olla noita harkkasupisteluja jo parin viikon ajan, nyt RV 28+1 menossa!
 
Onko Rennie auttanut? Mää jouduin hakemaan lääkäriltä Omepratsolia, kun itellä ei enää muut keinot auttaneet 🥲 Siitä onneksi ollu nyt hyötyä!
Tuo on niin tuttua, että pidempiaikainen kävely aiheuttaa ne kivut ja ylipäätään pitkään jalkojen päällä oleminen tuntuu siltä, että menis ihan maitohapoille 😅 Joo, koko ajan tuntuu että saa vessaan mennä varsinkin silloin, kun vauva päättää potkia rakkoa kohti 😂
Onko ollu just sellaista, että kohtu on jännittynyt ja maha tuntunut pinkeältä? Ite miettiny kans, että saattanu hyvinkin olla noita harkkasupisteluja jo parin viikon ajan, nyt RV 28+1 menossa!
Mulla on rennie onneksi vielä auttanut.😅🤞🏻
Mulla on tullut supistuksen aikana semmonen ahdistava tiukka tunne vatsaan niin että esim. kävellessä on pakko hidastaa tai mieluiten pysähtyä hetkeksi. Musta tuntuu että mun maha on vaan koko ajan ihan pinkeä niin hirmu vaikea erottaa tota kohdun pinkeytymistä vaikka just noin sun kuvaamalla tavalla se kai tuntuu. 😅 Mutta ei satu varsinainesti. Lähinnä on hetken aikaa epämukava olo😅 Mulla nyt rv 31+ 3
 
Tuo sormien puutuminen on varmasti inhottavaa! 😬 Auttaako sulla mikään siihen, esim. ranteiden pyörittely? Hyvä kuulla, että olo ollu muuten hyvä ❤️
Mulla tulee välillä yöllä paineen tunne olkapäihin ja jalkoihin sekä saattaa mennä turraksi, vaikka polvien välissä tai alla onkin tyyny, sillo auttaa vaan asennon vaihto toiselle kyljelle 😊
Joo, nää liitoskivut on kyllä ihan 💩
Ei tähän puutuiluun taida auttaa, kuin synnyttäminen. 🥲 Vartalotyyny tuo avun öihin ja rannetuet löytyy kanssa, mutta muista ei niin oo apua. Ehkä tän kanssa kuitenkin pärjäilee. 😊
 
Ei tähän puutuiluun taida auttaa, kuin synnyttäminen. 🥲 Vartalotyyny tuo avun öihin ja rannetuet löytyy kanssa, mutta muista ei niin oo apua. Ehkä tän kanssa kuitenkin pärjäilee. 😊
Mulla oli jossain kohtaa raskautta käsi lähes kokonaan puutunut, alkoi aamuisin, eikä tuntunut menevän päivän aikana oikein lainkaan ohi 😅 mulla auttoi onneksi hierojalla käyminen 😊 en tiedä voisiko auttaa tuohon sormien puutumiseen?
 
Ei tähän puutuiluun taida auttaa, kuin synnyttäminen. 🥲 Vartalotyyny tuo avun öihin ja rannetuet löytyy kanssa, mutta muista ei niin oo apua. Ehkä tän kanssa kuitenkin pärjäilee. 😊
Mä tässä nopeasti tulin kurkkaamaan, onko täällä palstalla tapahtumia ja sulla vissiin puutuu kädet? Mulla sama vaiva. AIVAN HIRVEETÄ!’ Eikä todellakaan mikään auta. Muu kuin synnytys😃
 
Mä tässä nopeasti tulin kurkkaamaan, onko täällä palstalla tapahtumia ja sulla vissiin puutuu kädet? Mulla sama vaiva. AIVAN HIRVEETÄ!’ Eikä todellakaan mikään auta. Muu kuin synnytys😃
Joo, siis tilanne meni ihan tosi huonoksi ja puutumisen lisäksi tuli aivan jäätävää pakotusta. Sain tosi nopealla aikataululla sit ajan omaan terkkakeskukseen, lääkäri siellä pisti pahempaan ranteeseen kortisonia ja johan alkoi helpottamaan! ❤️ Puutumista siis edelleen on, mutta se on helpottanut merkittävästi ja kaikki särky on poissa. Suosittelen!
 
Joo, siis tilanne meni ihan tosi huonoksi ja puutumisen lisäksi tuli aivan jäätävää pakotusta. Sain tosi nopealla aikataululla sit ajan omaan terkkakeskukseen, lääkäri siellä pisti pahempaan ranteeseen kortisonia ja johan alkoi helpottamaan! ❤️ Puutumista siis edelleen on, mutta se on helpottanut merkittävästi ja kaikki särky on poissa. Suosittelen!
Apua mitää😳😳
Hyvä kuitenkin, että sait nopeasti apua♥️♥️

eli itellä sit varmaan sama edessä, koska mulla pakottaa reisiä aivon tuhottomasti nukkumaan mennessä.

On tää kyllä kärsimystä😃
Ensin etomista, sitten ummetusta, sit oot raihnanen ja puutunut. Mullaham hikoilee jalatkin kuin porsaalla :/ ällöttävää.
Odotan jo, että tää olis ohi. Tosin äsken itkin, että kohta tää on ohi😂😂🤦🏻‍♀️
 
Sukkapuikkokivut alkoi ihan yllättäen eilen ja jatkunut tänään. Ihan olin unohtanut kuinka ikäviä ovat.. samoin alavatsakipuja liikkuessa tullut nyt parina päivänä ja mietinnässä oonko nyt liikkunut liikaa vai onko vaan sellaiset viikot, että nyt tulevat loppuajan riesaksi. Ei kuitenkaan perus harkkasuppareita oo tullut nyt aiempaa enempää eikä liitoskivut oo aiemmasta lisääntynyt. Aika näyttää väistyvätkö vielä, mutta olisin kyl mielummin vielä ilman näitäkin vaivoja 🙄
 
Oon ollut about 1,5vko erossa pahoinvointilääkkeistä 🤗🤗 hampaiden pesu vähän vaikeutunut, kun provosoi välillä mahahapon aamusta tuleen ulos, mutta sanoisin et onnistunut lopetus vihdoin 😊 tilalle tietty uni katkonaisempaa, pissahätä jatkuvaa ja näitä menkkajomotuksia😅
 
Takaisin
Top