Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkoi tänään rv7 ja tuntuu oudolta että ei ole oikein mitään oireita, nännit hieman arat thats it. Aiemmissa raskauksissa aloin voimaan niin huonosti heti plussan jälkeen, nyt hieman ristiriitaiset fiilikset tästä olottomuudesta….
Nyt vaan nauti! Kyllähän uutisten mukaan niitä ihmisiä on, joille selviää raskaus vasta synnytyksessä :D

Mullakaan ei oikein oireita ole, vaikka edellisessä olin jo viikon voinut pahoin, ja tänään on se aika, kun edellisessä alko päivittäinen huutoyrjöäminen.

Jossain luki, että uudet raskaudet on helpompia, ja jos elää kiireistä lapsiperhearkea, niin oireita ei ehkä huomaakaan, vaikka niitä pienesti olisikin.

Milloin teillä on alkanut pahoinvointi? Mulla ei aiemmissa raskauksissa oo koskaan ollut oksentelua, mutta se kestokrapula fiilis kylläkin. En vaan yhtään muista milloin se alkoi.

Nyt rv 5+0 ja oireena rintojen arkuus + kasvu (yksi kuppikoko lisää jee 😂) ja välillä öisin juilii vatsalla.

@Coco83

Viime raskaudessa:
4+5 alkoi etova olo
5+4 alkoi aamuisin huutoyrjöäminen
6+2 mikään ei pysynyt sisällä aamuisin. Oksentelu ja yökkiminen levisi iltapäiviin. Kana, liha ja leikkeleet saivat mut yökkimään pelkällä ulkonäöllään. En pystynyt edes kävelemään leikkeleosaston läpi ilman että jouduin juoksemaan kaupasta ulos yökkien.

Mulla ei edellisistäkään ole ollut kuin satunnaista huonoa oloa, jonka usein yhdistin närästykseen. Sama homma tässä raskaudessa. Tavallisempaa on ollut illalla kuin aamulla. Mutta satunnaista huonoa vointia on melkein alusta saakka ollut.

Mulla alkanut molemmissa raskauksissa pari viikkoa ovulaation jälkeen (n.4+0). Kertaakaan en ole oksentanut, mutta semmonen jatkuva huono ja etova olo on. Hetkeksi helpottaa syömisen jälkeen, mutta palaa nopeasti.

Tänään 4+5 ja edelleen on oireena vain että rinnat vähän arat, ja se flunssa vielä. Pelottaa aivan hirveästi että onnistuuko tämä raskuas kun en tunne olevani raskaana. Ja juuri näinä päivinä on kaks viimeiset keskenmenot alkanut, olen nyt kp 33, viimeks vuoto alkoi hieman vaaleanpunaisella valkovuodolla kp 36. Yritän toivoa ja luottaa siihen että tällä kertaa onnistuisi loppuun asti, mutta on se vaikeaa kun taustalla on 5 keskenmenoa, ja nyt on ollut 2 peräkkäin. 🥺

Tänään 4+5 ja edelleen on oireena vain että rinnat vähän arat, ja se flunssa vielä. Pelottaa aivan hirveästi että onnistuuko tämä raskuas kun en tunne olevani raskaana. Ja juuri näinä päivinä on kaks viimeiset keskenmenot alkanut, olen nyt kp 33, viimeks vuoto alkoi hieman vaaleanpunaisella valkovuodolla kp 36. Yritän toivoa ja luottaa siihen että tällä kertaa onnistuisi loppuun asti, mutta on se vaikeaa kun taustalla on 5 keskenmenoa, ja nyt on ollut 2 peräkkäin. 🥺
Varmasti jättää hirveän määrän pelkoa noin monta menetystä. ❤️

Mulla on nyt menossa 5+4 ja mua on närästänyt kaksi kertaa. Saattaa olla raskaudesta, saattaa olla olematta. Mitään muuta oiretta ei ole.

Nyt vaan nauti! Kyllähän uutisten mukaan niitä ihmisiä on, joille selviää raskaus vasta synnytyksessä :D

Mullakaan ei oikein oireita ole, vaikka edellisessä olin jo viikon voinut pahoin, ja tänään on se aika, kun edellisessä alko päivittäinen huutoyrjöäminen.

Jossain luki, että uudet raskaudet on helpompia, ja jos elää kiireistä lapsiperhearkea, niin oireita ei ehkä huomaakaan, vaikka niitä pienesti olisikin.
Haha YRITÄN! Ja ehkä varhaisultran jälkeen voin yrittää nauttia vielä hieman enemmän! On vaan niin käsittämätöntä 😂

Tänään sanoin miehelle, että jos tämä tämmöisenä jatkuu eikä tule edes sitä etovaa oloa, oksentamisesta puhumattakaan niin en aio valittaa mistään koko raskaus aikana! 🤣

Haha YRITÄN! Ja ehkä varhaisultran jälkeen voin yrittää nauttia vielä hieman enemmän! On vaan niin käsittämätöntä 😂

Tänään sanoin miehelle, että jos tämä tämmöisenä jatkuu eikä tule edes sitä etovaa oloa, oksentamisesta puhumattakaan niin en aio valittaa mistään koko raskaus aikana! 🤣
Eiköhän sieltä loppupuolelta vielä haasteita löydy valitettavaksi asti 🤣

Itellä nyt yli viikon jatkunut yöllinen vatsankramppailu (klo 1,3,6). Päivällä ei mitään. Eli yöunet aivan paskaa suoraan sanottuna. 😂 Lisäksi vatsa joko kovalla tai löysällä. Ei välivaiheita. Ja rinnat niin arat ettei meinaa pystyä liivejä pitämään.
Aamupahoinvoinnit oli onneks vaan pari päivää. Toivottavasti eivät palaa. 🫣

Täällä monilla kuulostaa olevan niin ihanan lieviä oireita, onko kellään muulla alkanut järkyttävä 24/7 pahoinvointi? 😭 Mulla on tänään 6+0 ja tää alkoi jo muutama päivä sitten. Mieli on tosi matalalla kun jatkuvasti niin hirveä olo fyysisesti. Myös noita vatsakramppeja ollut ja vatsa aivan sekaisin.

Täällä monilla kuulostaa olevan niin ihanan lieviä oireita, onko kellään muulla alkanut järkyttävä 24/7 pahoinvointi? 😭 Mulla on tänään 6+0 ja tää alkoi jo muutama päivä sitten. Mieli on tosi matalalla kun jatkuvasti niin hirveä olo fyysisesti. Myös noita vatsakramppeja ollut ja vatsa aivan sekaisin.
Täällä! Välillä pahenee ja välillä lievenee, mutta jatkuvasti semmonen etova olo. Oksentanut en onneksi ole, ainakaan toistaiseksi 🤞🏻 Oon jo harkinnut neuvolaankin soittamista, jos saisi sitä pahoinvointilääkettä.

@Alsie mullakaan ei yhtään mitään oireita, monta menetystä takana ja vielä lisäksi pientä vuotoa tullut to ja pe 🫣 jännätään torstain varhaisultraa 🙏
Voi sua 😔 tiedän sen tunnen liian hyvin 💔 toivomme että kaikki näyttää silloin hyvältä 🙏 mulla on vasta 23.9 varhaisultraa, tuntuu ikuisuudelta siiheen vielä 😬

Täällä kans ehkä nyt lievä etova olo alkanut muutamia päiviä sitten. Ei kauhean paha, ja sen pystyy unohtaa jos on paljon muuta puuhaa, mutta nyt esim. illasta on vähän semmonen krapulainen olo, vähän huono mut ei okseta. Muutaman kerran oon aamulla puklannut tyhjää vatsaa. Pieniä tuntemuksia alavatsassa myös, semmoinen olo, että jotain siellä tapahtuu. En odota tämän pahempaa, en oo koskaan kauheasti oireillut. Tavallaan myös helpotus, että jotain pientä on… Viikko vielä varhaisultraan!

Voi sua 😔 tiedän sen tunnen liian hyvin 💔 toivomme että kaikki näyttää silloin hyvältä 🙏 mulla on vasta 23.9 varhaisultraa, tuntuu ikuisuudelta siiheen vielä 😬
Fiilaan! Oma aika on vasta 30pvä.. mietin mitä tässä kerkiää touhuaa et saa aikansa kulumaan 😅

Täällä arat nännit ja välillä orastavaa etovaa oloa. Ei paha kuitenkaan. Mutta tänään sitten on tullut hieman ruskeaa vuotoa, joka tietysti nyt pelottaa. Mulla on kyllä tullut sitä aiemmissakin raskauksissa ja kummallakin kerralla kaikki on mennyt hyvin loppuun asti. Mutta kyllä tää joka kerta säikäyttää ja toivoo vaan, ettei ylly kunnon vuodoksi... Koska tämähän voi enteillä keskenmenoa, tai sitten ei. Onko kellään muulla ollut alkuraskaudessa rusehtavaa vuotoa/rusehtavaa limaa?

Täällä! Välillä pahenee ja välillä lievenee, mutta jatkuvasti semmonen etova olo. Oksentanut en onneksi ole, ainakaan toistaiseksi 🤞🏻 Oon jo harkinnut neuvolaankin soittamista, jos saisi sitä pahoinvointilääkettä.
Joo samalta kuulostaa, mulla tosin aamusin lentää myös laatta. Itsekin mietin lääkitystä, mutta mietityttää sen riskit kun sitä ei vissiin kovin keveästi anneta? Pää vaan hajoaa jos tää kestää viikkoja 😭 ensimmäinen raskaus enkä osannut näin pahaa odottaa. Samalla miettii, kun ei oo vielä mitään takeita että kaikki menee hyvin, että toivottavasti ei kärsi ihan "turhaan" 💔

Takaisin