Raskausoireet

Täällä jatkuu etova olo, mutta vielä ei oo oksennukseen asti menty. Esikoisesta olin tähän mennessä oksentanu jo kuus kertaa 🥲 Väsymystä on yhä ilmassa, ei ehkä enää yhtä pahaa. Muita oireita ei oo. 13+5

Ensimmäiset 7-8 viikkoa meni ilman huonoa oloa, sen sijaan menkkojen alkamisen tunnetta oli jatkuvasti. Mutta sitten se iski viikolla 9. En oksentanut mutta kuvotusta oli kokoajan, kamalan väsymyksen kanssa olo oli ihan hirveä. Viikko 11 eteenpäin paha olo katosi. Nyt rv 14 alkamassa ja ei oikeastaan ole huonoa oloa kuin ihan satunnaisesti ja kestää pienen hetken.

Mahakipua minulla oli 11-12 viikolla melkein jatkuvasti. Pistelyä alavatsassa, paineen tunnetta keskivatsassa. Kätilö ei ottanut mitään kantaa näihin mahakipuihin.

Väsymyskin on nyt ainakin suurimmaksi osaksi poissa ja olo on ihan hyvä. Joten tsemppiä vielä huonoista oloista kärsiville, kyllä ne sieltä helpottaa! :red-heart:

Jippii uus raskausoire, nimittäin närästys on tullut seuraksi 🥲 Esikoisen odotusajasta muistelen, et varsinkin, kun meni illalla sänkyyn maaten, niin ei menny montaa minuuttia et oli tukala olo. Onneks Rennie autto melkein aina. Ihan ku tää ois alkanu nyt jotenki aiemmin...

Jippii uus raskausoire, nimittäin närästys on tullut seuraksi 🥲 Esikoisen odotusajasta muistelen, et varsinkin, kun meni illalla sänkyyn maaten, niin ei menny montaa minuuttia et oli tukala olo. Onneks Rennie autto melkein aina. Ihan ku tää ois alkanu nyt jotenki aiemmin...
Mulla alko kans tosi paljon aikasemmin märästys mitä esikoisesta, mut todennäkösesti johtuu ihan siitä et kohtu venyy nopeemmin niin sisäelimetki nousee nopeemmin ylöspäin🫠niin inhottava oire närästys varainki iltasin….

Suonikohjuja ilmestyny jalkoihin. Samaan kohtaan mitä esikoisen aikana 😅

Hengästyminen on vieläkin juttu, riittää et nousee portaat yläkertaan tai laittaa lakanan sänkyyn, niin kyllä puuskuttaa! 😆

Sama täällä. Vähänkin rasvasempaa ruokaa ni polttaa koko yön ja aamulla kaikki meinaa tulla ylös🙄
Ja mieli tekis kurkkua mut sekin närästää

Niinku ois minun kirjoittama🥲
Viljat laukasee pahimman närästyksen mulla.

Takaisin