Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama! Tässä just kahvia juon ja ei mitäänMinulla ei oikein myöskään ole oireita. Jopa kahvi meni tänään alas, niin vähän huolestuttaa.
Ei sillä, ei minulla ole missään raskaudessa ollut kovin vahvoja oireita.
Mä itkin kun olin varannut ekan neuvolanPillahdin itkuun eilen kun puhuin puhelimessa. Jotenkin nyt huomaan että silmäkulma kostuu varsin herkästi![]()
Kestokrapula on saapunut
Yököttää koko ajan, aamusta iltaan. Onneks ei ole oksentamiseen asti mennyt.
Tätä luultavasti luvassa viikolle 20+ asti![]()
Kyllä, seitsemän veljestäHyi tämä on kyllä niin kamalaaonko sulla ollut kaikista samanlainen olo? Sullako on seitsemän poikaa?
Mulla on ollut tänään vähän helpompi olo, mutta nyt kun söi, tuli taas paha olo.
On samaa joo, itellä vaan lähinnä vatsan ja selän nippailua, juilimista, vetämistä.. Lihakset hapoilla/väsyneet, välillä pissattaa enemmän ja välillä vähemmän, välillä valkkaria enemmän, välillä vähemmän. Tissit on tosin ollu päiviä jo kipeet ja pitkät valot päällä ns. mutta kaikki muut oireet tuntuu aaltoilevan.Mulla oli ensimmäinen oire alavatsan vihlonta, mikä oli erilaista kuin normaalisti menkkojen aikaan. Vihlonta jäi pois ja muuttui sellaiseksi "oudoksi"/"jännän" tunteeksi alavatsassa.
Yhtenä yönä närästi niin, että en nukkunut. Toki illalla syöty pizzan puolikas oli voinut vaikuttaa, vaikka normaalisti ei kyllä koskaan närästä.
Nyt menossa 4+2 ja tissit on turvonneet sekä ajoittain arat ja jomottavat. Tänään koin ensimmäistä kertaa pientä etovaa oloa.
Jännintä on kyllä oireiden aaltoilu, välillä niin vahvaa ja välillä ei oireita lainkaan. Usein iltapäivällä on sellainen aika, että mitään oiretta ei tunnu. Onko muilla samaa?
Omasta mielestä en oo kiukunnut normaalia enempää, mutta mies sanoi että nyt menee jo ihan raskauden piikkiin kun meni tunteisiin kadonneita tavaroita etsiessä ja yritin samalla saada kämpän siivottua kauheella tohinalla5+0
Vedin tänään kumppanille kauheet huutoitkuraivarit, minkä jälkeen panikoin ja itkin sitä kun alko juilimaan alaselkää ja pelkäsin että papu menee stressihormonien takia kesken.
Nyt olo on taas normaali ja rauha kotosalla, mutta kylläpä säikäytti tuntemukset yhdistettynä stressihormonitulvaan.. Meni siis kuppi nurin ihan totaalisesti.
Aamulla muutenki jotenkin ahdisti, liekkö raskaushormonit syypäänä.
Onko muilla ollut tällaisia vähemmän kivoja päiviä? Tai outoa ahdistusta?
Kyllä, seitsemän veljestä
Ei muistaakseni ole kaikista ollut, kahdesta viimeisestä kylläkin ja jos siihen rataan tämäkin menee niin tosiaan kestää sinne rv20+![]()
aiemmin oksentaminen on alkanut noin vk 8-10 kieppeillä, huonovointisuus jo aiemmin. Ekasta en koskaan oksentanut, mut yökin pöntöllä. Tokan ja kolmannen kohdalla oksentaminen kesti liki puoliväliin asti...
. Mutta noh, aika näyttää!Tää kuulostaa varmaan ihan kreisiltä, mutta jotenkin itekin omalla tavallaan jopa toivoisi että tulisi pahoinvointia, kun on just saatu tutkimustuloksia siitä että odottavat äidit joilla on raskauspahoinvointia, omaa vissiin pienemmän keskenmenoriskin..
Aiemmat omat km:t kummittelee, ja jotenkin sitten "kyttää" omia oireita ja toivoisi että ne alkais vahvistumaan koska se on merkki raskaushormonienkin lisääntymistestä. Mutta noh, aika näyttää!
Raivosiivosin itsekin lastenhuoneen noilla höyryillä ja puhdasta tuliOmasta mielestä en oo kiukunnut normaalia enempää, mutta mies sanoi että nyt menee jo ihan raskauden piikkiin kun meni tunteisiin kadonneita tavaroita etsiessä ja yritin samalla saada kämpän siivottua kauheella tohinalla![]()