Raskausoireet loppuneet

LilMinni

Piirimestaruustason postaaja
Kirjottelin eilen tonne huolia-aiheeseen, että olin vessassa käydessäni pyyhkäissyt pienen määrän verta. Sen jälkeen verta ei ole ilmaantunut.
Tänään kuitenkin huomasin, että mulla on raskausoireet kadonneet. Koko raskaus tähän asti on ollut hyvinkin vähäoireinen, ja ainoa oire on ollut hieman aristaneet rinnat. Vaan nyt ei ole nekään yhtään kipeät, ja oloni tuntuu yhtä normaalilta, kun ennen raskauttakin.
Huomenna mennään nt-ultraan, ja jotenkin nyt tuntuu etten ole saamassa hyviä uutisia sieltä.

Onko teillä muilla käynyt näin? Ja voiko näin oikeesti käydä, vaikka kaikki olisikin hyvin?
 
Minulla on ollut jatkuvia huolia ja pelkoja, ja välillä on ollut oireettomia päiviä, jolloin on tuntunut, ettei oireita ole enää lainkaan. Kuitenkin senkin jälkeen ultrassa on kaikki ollut hyvin. Ja kyllähän näillä viikoilla oireet monasti häviävät. Yritä ottaa rauhallisesti ultraan asti, toivon täydestä sydämestäni että kaikki on hyvin!
 

Pidän peukkuja että siellä ultrassa on kaikki hyvin!

Mullakin on välillä oireet hukassa, mutta toistaiseksi ne on aina löytäneet tiensä takaisin. Rintojen arkuus on reippaasti vähentynyt, väsymys ja oksentelu puolestaan ei. Eiköhän se ole ihan normaalia että oireet katoaa tai vaihtuu toisiksi, ole onnellinen jos pahoinvoinnit sun muut on sun osalta ohi. :)

 
Noniin, nt-ultrassa on nyt käyty, ja pelot osottautu onneks vääriks hälytyksiks :) kaikki oli hyvin :)
 
Olkaahan onnellisia! Omat epäilykseni oireiden loppumisesta taas eivät olleet turhia, nt-ultrassa huomattiin lapsen kasvun pysähtyneen 8+2. Keskeytynyt keskenmeno. No, täällä toivottavasti plussaillaan sitten myöhemmin. Ja paljon hankalampi kai olisi ollut, jos ultrassa olisi todettu kehityshäiriö ja itse olisi joutunut päätöksen tekemään...
 
Takaisin
Top