Raskausmyrkytys

Täällä tänään todettu, osastolla maataan. Viikkoja 31+4, vielä sais vauveli kasvaa muutaman viikon. Turvotusta ilmestyi to-ma välillä +4kg, verenpaineet nousi 125/65 lukemasta 178/113 :-o parhaat lukemat mitä saatiin oli 180/130.. Päänsärky on melkonen. Pissat neuvolassa plussalla, samoin sairaalassa. Nyt menny jo 2 nappia verenpainelääkettä, paineet luokkaa 150/90 joten eikö tämä tästä. Istukka toimii hyvin ja vauva voi mainiosti :)
 
Tsemppiä Jaanuzka! Toivottavasti pysyy tilanne hallinnassa ja saa vauva vielä kasvaa rauhassa.
 
Tsemppiä! Itellä esikoisesta oli. Onneksi täälä hoitavat tosi hyvin. :)
 
Isot tsempit! Toivotaan, että pysyy hallinnassa ainakin sen muutaman viikon, niin kerkiää pieni kasvamaan vielä!
 
Kiitos kaikille. Aamulla oli uus oire, turvonnut ja puutunut naama.. Paineet 169/120 :/ pissa ja veret on menny taas labraan, lääkärikierrolla kuullaan tuomio. Vauva kumminkin vilkas ja aamun käyrät edelleen priimaa :Heartred
 
Osaako joku kerto, että mistä myrkytys johtuu? Voiko sitä jotenkin ehkäistä? Kuulostas kyllä hurjalta! Tsemppiä Jaanuzkalle!
 
Voimia Jaanuzka! Toivotaan että paineet rauhottuis ja olo muutenkin helpottaisi.
 
31.8 klo 10.06 näki päivänvalon pieni tyttö 44cm, 2160g rakkautta :Heartred Mun olotila alkoi mennä huonoksi, oon maannu sunnuntai aamusta sairaalassa ja maanantaina aamulla tehtiin päätös kiireellisestä sektiosta kun kortisonit oli vaikuttaneet 24h. Juntturalla kaikki hyvin, on seurattavana lastenteholla mutta hengittää hienosti eikä muutakaan vaivaa ole. Sektio meni kuin elokuvissa ja mun myrkytysoireet helpottaa jo nyt 2h jälkeen. Tuore isi on ihan sekaisin :)InstagramCapture_7a5f69dc-80d4-4249-8d91-9d65ccdda910.jpg
 
Onnea hirmuisesti! Voi, että... ensimmäinen lokakuinen on jo maailmassa! :Heartred
 
Apua, tässähän alkaa itkettämään. Onnea teidän perheelle! :Heartred
 
Kiitos :) nyt kun alkaa oma vointi olla ok leikkaushaavan kanssa niin malttamattomana odotan että pääsisin pois täältä tarkkailusta normi osastolle. Magnesiumi-tipassa oon ollu su aamupäivästä, pelkäsivät että alan kouristelemaan. Tippa pois, osastolle ja hyppään pois sängystä niin pääsen rullatuolilla keskolaan katsomaan pikkuista! Illalla en päässyt :sad001 kun täällä oli niin hässäkkää ettei kukaan ehtinyt mua sinne sängyllä kärräämään.
 
Hei Jaanuzka, huutelin jo tuolla toisessa ketjussa, että pitää tehdä syntyneet-ketju, kun tiesin ekan lokakuisen syntyneen. Jos jaksat, niin käy sielläkin poustaamassa. Aloitan ketjun nyt.
 
Takaisin
Top