Raskausmyrkytyksen havaitseminen niskaturvotus-ultrassa ...

paivipaf

Vasta-alkaja
Olipa sangen järkyttävää kuulla että niin odotetun niskaturvotus ultran aika kun koitti niin ultra-täti totesi sanoa että on alkava raskausmyrkytys jo nyt :(  nyt 6.10   rv15.


Onko muilla kokemusta varhaisesta raskausmyrkytyksestä ja sen käytännöstä?

 
Ompas ikävää! Onko siihen mitään muuta hoitoa kuin lepo? Minkälaisia oireita sulla oli ja tsekkasko ne siis pissan tuolla nt-ultrassa?
 
raskausmyrkytys havaittiin verenvirtauksen kaavassa.eli ultrakoneella näki kun tarkasteli vauvaa. verenohennuslääkkeet määräsivät mutta eivät levosta sanoneet mittään :/ no kaikki mennyt hyvin ja olo ollut hyvä (lukuun ottamatta kauheaa pahoinvointia iltaisin :O sitä minä juuri yritän kysellä muilta jotka ovat kokeneet samaa että mitä heille on määrätty ja kuinka usein tarkkaileevat tilannetta (vko,kk,ym...
oireita ei ollu minkäänlaisia että olisi tarvinnut edes epäillä raskausmyrkytystä :/
 
Tosi kurja juttu, mut toivotaan, että kaikki menee hyvin! Oon luullut, että raskausmyrkytykset tulee myöhemmin. Mun on pitäny piikittää itteeni verenohennuslääkettä (klexane) vko 12 lähtien, mutta eri syystä (apc-resistenssi eli tukostaipumus), onko sulla samantyyppinen verenohennuslääke?
 
Takaisin
Top