Ihan alussa oli jäätävät iltaturvotukset, jo siis ennenkuin tiesin olevani raskaana, eikä syömisillä ollut mitään vaikutusta asiaan. Joka ilta ihan pallo. Torstaina neuvolassa näytti että paino olisi noussut jo 7,5kg, mutta nyt vklopun aikana lähti 2kg. Muistinkin sitten näin kesäloman jäljiltä kuinka aamuvuorojen unen puute on aina turvottanut muutenkin :)
Eli 5kg tullut painoa ja massu on pieni kiinteä möykky. Rintoihin tullut varmaan puolet tuosta painosta xD
Anywhoooo
Oon ihan rakastunut tähän pikkupalleroiseen
kokoajan vaan enemmän kun liikkeitä tuntunut pari viikkoa jo. Varsinkin ruokailujen jälkeen tuntuvat vaimeat *tumps tumps*
Koska mua kiusattiin koko lapsuus siksi että olin pyöreämpi kuin kaikki muut lapset, oon ollut kova tarkkailemaan painoa ja jos paino on noussut tai vatsa vähänkin turvonnut, on ruvennut ahdistamaan. En kuitenkaan koskaan sairastunut syömishäiriöihin tai muuta sellaista.
Siksi aiemmin hieman jopa pelkäsin että miten sitä suhtautuu sitten raskausaikana muuttuvaan kehoon ja kasvavaan masukkaan ja että entä jos niitä kiloja vaan tulee ja tulee ja vielä muuallekkon kuin mahaan ja en saakkaan niitä pois, mutta...
Ai että mä vaan rakastan tätä masua ja ihan sama tuleeko kiloja vai ei, kunhan vauvalla on kaikki hyvin ^__^
Heh... tulipahan romaani taas kirjotettua xD