Raskauslaskurit

Mä kattelin aluksi aika monestakin paikasta netissä, sit tietty neuvolasta antoivat "virallisen" lasketun mikä on sillä kiekolla katottu. Sekin tosin muuttui yhdellä päivällä aiemmaksi. Ultrissa on aikaistunut vielä muutaman päivän mutta virallista laskettua ei muutettu kuin siihen 1.3. Toisaalta ihan sama, tais olla niin et peräti 5% vauvoista syntyy laskettuna...
 
Minä laskin ensin tolla Vau:n laskurilla viimesistä menkoista, sitten neuvolasta laskivat (mikä oli kyllä ihan sama kuin se minkä nettilaskuri anto) ja sitten ekassa ultrassa tarkentui yli viikolla myöhemmäksi, mitä ounastelinkin kun ei näkyny raskaustestissä vielä silloin kuin olis pitänyt jos olis ajatellut sen nettilaskurin mukaan. Olikohan tarpeeksi sekava selitys? :D
 
Mä katoin aika monesta paikasta ton lasketun ajan. Ihan ensimmäinen oli 22.3, toinen oli 23.3 ja neuvolasta annettiin toi sama kun katottiin siitä kiekosta tuli lasketuks ajaks 23.3. Mulla varmistu laskettu aika ihan ekassa ultrassa ja se on 29.3. Niskapoimun mittaukseseenkin menin liian aikasin ja siinä varmistu sit todelliset viikotki [:)]
 
Mä laskin tässä vaun sivuilla ja vissii jollain muullakin,mutta olen saanut saman tuloksen kun ultrassa ja neuvolassa kertoivat :)
 
Mä laskin tällä vaun laskurilla ja jollain muullakin ja sain saman tuloksen kun ultrassa ja neuvolassa kerrottiin. :)
 
Takaisin
Top