Raskauskilot?

Squiik ei pudonnut mullakaan paino imettäessä emoticon . Eikä sitkeistä yrityksistä huolimatta pariin kuukauteen imetyksen lopettamisen jälkeenkään. Hormoonit sun muut tarvii aikaa, että tasoittuvat entiselleen.
Nyt on sitten vihdoinkin alkanut paino putoomaanemoticon . Mä karppaan, mut en harrasta laisinkaan liikuntaa. 5kg on jo karistettu, mut piitkä on matka tavoitteeseen. Ku sitä painoa ehti tulla ylimääräistä aika paljon jo ennen raskautta emoticon . Kaapissa ois kasa vaatteita odottamassa, et alkais mahtumaan ylle. Osa kuteista tietty mahtuukin, mut kyllä tavote on päästä normaalipainoon ja pysyä siellä! Kesään mennessä pitäis pudottaa 15kg ja pelkään pahoin, et mun on jossain vaiheessa alettava liikkumaan emoticon  jotta tää tavoite saavutetaan.

Älä sure! Tissit kyllä palautuu nopeesti normikokoon, kun imetys loppuu. Ja ne ylimääräiset kilotkin alkaa karisemaan, kun kroppa ei maidontuotannon takia roiku epätoivoisesti kaikessa ravinnossa niin kovasti kiinni.  Malttia ja tsemppiä  emoticon
 
Mutta MILLÄ tuon hiivatin alavatsapömpön saa veke tuosta!??! emoticon
Muuten mitään jäljellä raskaudesta mutta TUO tekee mut välillä hulluksi... Kun on muuten kuitenkin suht hoikka varreltaan ja tykkään istuvista paidoista ja matalavyötäröisistä farkuista niin tuo hiivatin pömppö on jo muutamaan otteeseen saanut mut epätoivon partaalle kun se näyttää aivan hirveälle vartalonmyötäisen topin/paidan alta emoticon
 
Öh...sama juttu täällä...tosin...mä en pidä enää varkkui (niihin ei mahdu lantiosta) enkä vartalonmyötäsii paitoi (jääneet lyhyiks). Mullon kauppareissulla siistit urheiluhousut jotka on tosin jäämässä isoiks (vyötärökaitale painaa masun pois) ja odotusajan pitkä paita. Kotona kuljen kietaisuhameessa. Muuta vaatetta mulla ei sit ookaan, paljon oon heittänyt pois. Mut mä en hermoile vartalon kans. Elämä antaa, elämä ottaa. Pitänee kai vaihtaa toisenlaisiin vaatteisiin, Miiu.
 
Joo sama täällä, pömppö ei vaan hävii millään.. Mutta olihan se vatsa sillon aika iso, joten ei ihmekään :)

Mulla on semmoinen pieni "ongelma", kun painonlasku ei ota loppuakseen.
Ennen raskautta olin 53kg, lisää painoa raskauden aikana tuli kiitettävät 18kg muistaakseni.
Nyt sitten kun imetän 1 kerran päivällä ja 1 kerran yöllä, niin paino on 49kg, ja laskee koko ajan. Syön normaalisti, ja herkuttelen aika reippaasti.. en juurikaan liiku, satunnaisia vaunukävelyjä silloin tällöin. Pitäsköhän huolestua, vai verottaako noi pari imetyskertaa näin paljo??
 

Mua alkaa ahdistamaan jo nää mun raskauden aikaset painojutut, varmaan stressaan turhaan mutta siis ennen Janikaa mähän painoin 81 kg eli ylipainoa oli, no seuraavana päivänä synnytyksestä 75kg sairaala vaa'alla, alimmillaan kävi 68 ennen tätä nykystä raskautta mutta vähän ennen nous takas 70kg. No nyt sit mun paino on 66,2kg o.O Melkein 5 kiloa tippunu tämän raskauden aikana. Töissäkin kommentoivat kun näytän naamasta niin paljon laihemmalta. Varmaan turhaan hätäilen kun maha kasvaa ja potkut tuntuu mutta tuntuu toi aika oudolta :(
 
Takaisin
Top