Raskauskilot pois!

Grilliruokahan on oikeestaa karppia (liha ja kasvikset) joten grillailla saa hyvällä omalla tunnolla. :) Mua on nyt ruvennu jännittää, et saanko itteeni kuntoon ennen seuraavaa raskautta. Maha viel pömpöttää ja eihän noi vatsalihaksetkaan oo viel yhdessä. Sen voi testata hyvin, kun menee selälleen makaamaan ja jännittää vatsaa.. mulla jää vielä kahden sormen mentävä kolo. Häviikö se koskaan?
 
Mikäs teillä tytöt on tilanne noiden kilojen kanssa? Tai yleensä onko kroppa palautunut?

Mulla on tosi tiukassa muutama viimeinen kilo, vaikka miten oon yrittänyt. Me lopetettiin imetys 8kk iässä ja nyt oon siis muutaman kuukauden yrittänyt ihan tosissaan tiputtaa ne. Vinkkejä?!?!
Muuten oon ihan iloisesti yllättynyt kun kroppa on palautunut aika mukavasti, eikä mahaankaan mitään ihan hurjaa makkaraa oo jäänyt... Ehkä tässä nyt on todettava se, että jos joskus vielä on raskaana, niin ei ehkä ihan noin kovin kannata mässäillä :)
 
Tilanne on erittäin synkkä.. Raskaudesta tuli siis n. 30kg, josta lähti melko nopsaan 20kg josta on tullut takaisin 10kg erinäisten lääkkeiden vaikutusten johdosta (nestettä luultavasti/toivottavasti, koska toi 10kg tuli ihan muutamassa viikossa).. eli siis 20kg olis vieläkin pudotettavaa. Olis vähän niinkun PAKKO alkaa liikkumaan.. työt alkaa vajaan 2vkon päästä, ni ehkäpä nää tutut rutiinit auttaa syömäänkin taas paljon terveellisemmin, kun ei tuo jääkaappi ole kokoajan houkuttelemassa. Mulla on siis niin huono itsekuri - vinkkejä sen kehittämiseen otetaan vastaan! Mun ongelmana on siis napostelu - kokoajan. Vaikkei olis nälkäkään, ni aina on jotain syötävä.. aina muutaman päivän kerrallaan tsemppaan ja onnistun syömään hyvillä väleillä ja terveellisesti, mut sit ku se lipsahtaminen tulee, ni se jää päälle.. emoticon
 
Takaisin
Top