raskauskilot hallintaan

Seppo110

Satasella mukana keskusteluissa
Tsempataan toisiamme raskaus- ja liikakilojen pudotuksessa.

Itellä jäi sairaalaan kaikki 7kg mitkä raskausaikana tuliki ja nyt imettäessä tippunu kaksi lisää.
Tosin tässä n.20kg ylipainosesa kropasa on massaa mitä puottaa. Pari lyhyttä vaunulenkkiä on jo tullu tehtyä. Syksyllä haluaisin alottaa taas kahvakuulan ja zumban, mitkä jäi vuodenvaihteessa tauolle muuton takia.
 
Mulla tuli raskausaikana noin 11 kiloa ja noin 7-8 kiloa on lähtenyt.Paino on jämähtänyt tähän ja ei kuulemma välttämättä lähdekään ennen kuin imetys on loppunut koska elimistö pitää huolen,että on tietyn verran rasvaa ettei maidontuotanto lopu.Siis jos ei nyt ihan laihduttamaan ala ja sehän ei ole suotavaa jos haluaa,että maito riittää.
 
Mulle tuli 26kg ja 20 niistä on jo hävinny kankkulan kaivoon mut nää loput jämähti tähän.. Tarviivat siis ihan tekemistä :wink
 
Mulle tuli 13kg joista kaikki on jo lähtenyt ja lähtöpainokin on alitettu. :) Synnärille jäi 10kg joten pudotettavaks jäi 3kg. No eipä tarvinnu mitää tehdä sen eteen, lähti itellää. :)
 
Mulle tuli kans 13kg suunnilleen ja kaikki kaikkosivat johonkin parissa viikossa. Tällä hetkellä ollaan ns lähtöpainossa ja junnataan siinä.

No, pääasia et on ne raskauskilot hävinneet. Vaikka toisaalta, ei kai sitä vaakaa kannata niin kytätä..
 
Minulla tuli 19 kg ja jälkitarkastuksessa noin kahdeksan viikkoa synnytyksen jälkeen oli tippunut niistä kymmenen. Eli vielä on matkaa..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tuli vajaa 13kg ja eilen pääsin neuvolassa ekakerran kunnon vaakaan, tai kävin osastolla mut olin niin turvoksissa et se ei ihan koko totuutta kertonu. Kolmisen kiloa ois vielä lähtöpainoon, en sit tiiä missä se 3kg majailee kun tuntuu et on kaikki lihaksetki kuihtunu ihan olemattomiin.. ai kun pääsis äkkiä salille..
 
Mulla nousi huimat 30,5 kg paino :/ Joista sairaalaan jäi 12 kg ja jäljellä on vielä 6-7 kg vielä. Synnytyksestä nyt 2 kk aikaa. Jospa ois vuoden loppuun mennessä nekin hävinny kun oottaa nyt et tikit sulaa pois ensin niin uskaltas salille mennä :)
 
17 kg tuli ja vielä olis 7 kg jäljellä lähtöpainoon. Ahdistaa ku lantio sen verran levinny et kaapista löytyy vaan yhet farkut mitkä mahtuu jalkaan kunnolla. Paljon on housuja mitkä menee jalkaan mut ku yrität kiinni saada ni ei mee... Saa nähä palautuuko lantio yhtää kapeemmaks.
 
Mä en edes haaveile omiin farkkuihin mahtumisesta... ehkä marraskuussa kokeilen! Aion vetää mammafarkut päällä edelleen :wink Todennäköisesti en tule enää mahtuun vanhoihin housuihin ja joudun vaatekaupoille!
 
Viisi kiloa tuli raskauden aikana ja kaikki jäi sairaalaan. Nyt paino noin neljä kiloa alle lähtöpainon, tosin se ei tässä ylipainossa tunnu missään...
 
Mulle tuli 18 kiloa raskaudenaikana ja äkkiä lähti se kymmenen kiloa, mutta nämä loput 8 vaatii töitä!
 
Mulla tuli lähemmäs 40kg, mut sairaalaan jäi melkein 20 kg pelkkiä turvotuksia. Vielä pitäisi toiset 20 kg saada pois niin ois lähtöpainossa.
 
Mulla tuli 10 kg painoa raskausaikana ja niistä olisi vielä 3 kg jäljellä.Ne ei taida kyllä lähteä mihinkään ennenkuin imetys loppuu ja pääsee varsinaisesti laihduttamaan!
 
Mulle tuli 13kg joista 12kg jäi sairaalaan, suurinosa tuli loppuvaiheessa turvotuksena. Täällä on jo lähtöpainoki alitettu 10kg
 
Nyt on n.2kk synnytyksestä ja kiloja lähteny 8. Tässä oon vaan jumittanu monta viikkoa luulen että johtuu ristiäisten herkkuvyörystä mitä pakastinki on vielä täynnä. Tuntuu että kokoajan on pikkunälkä, vaikka yrittää pitää ateria rytmin tasasena ja juoda. Liikunta on vielä pelkkiä vaunulenkkejä, mutta onneksi niisä on pituutta.
 
Täällä junnataan vieläkin samassa painossa ja ulkonäkö on kyllä se, mistä on huolissaan :grin
 
Paino palautunut vihdoin entiseen ja pojalla ikää 2,5kk. Vatsassa on ylimääräistä löllyä ja entiset farkut ei jalkaan mahdu.. töitä edessä siis :wink Ja heti kun lääkkeet alkaa toimia ja olo kohenee, alkaa treeni!
 
Takaisin
Top