Raskaushepatoosi

Tarisa

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa! Oon nyt parin päivän ajan seuraillut kämmenien ja jalkapohjien kutinaa. Luulin aluksi että kuvittelen kaikki kutinat, mutta viimeyönä heräsin siihen kun kämmeniäni kutisi ja olivat ihan tulikuumat. Minulla on tänään iltapäivästä neuvola, missä otan asian puheeksi.. Raskaushepatoosi selvitetään verikokeilla, mutta niihin pitäisi kai paastota? Olen nyt huolissani siitä että laittavatko ne neuvolasta minut äippäpolille suoraan, vai odotellaanko huomis aamuun että kokeet voidaan ottaa. Ja kauanko menee, että tulokset tulevat. Olen pieneltä paikkakunnalta ja mietin, että meneeköhän tulokset maanantaihin ja joudun siihen asti kärvistellä ja elää epätietoisuudessa. Mietin myös että joutuuko kaikki kyseisestä vaivasta kärsivät sairaala hoitoon? Ja jos jollain on kokemuksia raskaushepatoosista, niin olis kiva tietää kokemuksia. Raskausviikkoja kumminkin vasta 30+5 ja pelottaa onko kaikki hyvin..
 
Sappihapot on muistaakseni paastoarvosta, muut arvot eivät sitä vaadi, mutta kaipa siinä sitten pitää paastota.

Vastaukset voi mennä maanantaillekin, jos näytteitä ei esim. noudeta isompaan laboratorioon kahdesti päivässä ja näyte mene ensimmäiseen lähetykseen.

Turussa ainakin TYKS tekee melkein kaikki omat ja monen lähikunnan näytteet, jolloin niitä tehdään isoilla laitteilla jatkuvalla syötöllä. Vain harvinaisemmat määritetään harvakseltaan tai lähetetään eteenpäin.
 
Huomenna aamulla labra kokeet ja pitää paastota 12h :s nyt alkanu mahan alunenkin kutittaa ja kuumottaa niin, että housujen pitäminen alkaa olee tukalata. :s toivon että ens yö menis vähän vähemmällä kutinalla kun viimeyö.. Miksi kaikki vaivat tulee mulle
 
Mites Tarisa kävi? En ainakaan muista, että oisin muistakaan ketjuista tästä lukenut tuon viime viikon jälkeen. Toivottavasti kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top