Raskaushaaveita ja valkovuotoa

  • Ketjun aloittaja Unelmista totta
  • Aloituspäivämäärä
U

Unelmista totta

Vieras
Hei.
Minulla pitäisi alkaa kuukautiset nyt lauantaina. Tänään on tullut aika runsaasti sellaista maitomaista valkovuotoa. Kosteusvoiteen tuntuista ja valkoista.
Enteileekö tämä nyt kuukautisia vai voisiko olla tärpännyt.
 
Minulla vähän sama tilanne, nyt kp22/29, ovulaatio oli ja sain kirkkaan plussa o-testiin, mutta sen jälkeen valkovuotoa ja limaista kirkasta vuotoa vaan jatkunu. Noin viikko oviksen jälkeen tuli samanlaista limaa (venyvää ja kirkasta) kun ovis, mutta tikku oli täysin nega kun testasin. Valkovuoto ollut juurikin tuollasta kosteusvoidemaista ja juoksevahkoa.
Itelläni pari päivää ennen kuukautisia on tullu sitä venyvää limaa josta tienny että kohta alkaa ja ennen sitä kuivaa (oviksen ja menkkojen väli).
Oon lukenu että valkkarivuoto olis yks merkki raskaudesta, mutta tokihan kyseessä voi olla joki muu hormonitoimintaan liittyvä asia. Tässä siis itekin jännäilen olisko vai ei :happy:
Onko sulla muita oireita? Tule kertomaan sit miten kävi.
 
Mulla clomiavusteinen kierto ja clomiopv 4 tuli kauheet krampit oikeelle puolelle ja samana iltana tuli sitte venyvää paksua kirkasta limaa.. sen jälkeen noin 4 pv kesti sitä ja tänään kp 10 loppu valkkari eli kuiva kausi. What?!?
No, se selkenee varmaan seurantaultrassa tiistaina aamulla..
mut joo se on nyt sellasta tahmeeta aiemmin liukasta.. nyt se niinku on tahmeeta ja ei ole niin paljoa. .. ihmettelenkin et olenko jo ovuloinut kp 6-8..
 
Takaisin
Top