Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulemma jos on insuliinihoitoinen radi, niin silloin on hieman todennäköisempää, että vauva joutuu hetkeksi sokeritippaan syntymän jälkeen. Mulle radihoitaja sanoi, että radivauvat on yleensä hyviä syömään koska ovat jo kohdussa tottuneet säännölliseen ruokarytmiin, jota meidän äitien ainakin pitäisi tässä raskaana ollessa noudattaa 

Mutta kävin yhden kerran pikavisiitillä toisen radihoitaja luona, oli tosi mukava hänkin mutta maalaili enemmän uhkakuvia liittyen vauvan hengitysvaikeuksiin synnytyksen jälkeen jne jos en nyt saa ruokavaliota kuriin. Tosin myönsin, että oon nyt vetäny viimeset 3 viikkoa (ja pitempäänkin) herkkuja kaksin käsin, joten kaipasinkin vähän vakavampaa puhuttelua tällä kertaa.. 

Nyt kun alkaa tässä pikkuhiljaa arki vauvan kanssa rullaamaan eikä oo itsellä enää niin kipeä raukkaparka-olo niin voisi ottaa itseä niskasta kiinni ja pistää ruokavalio taas vähän kuosiin. Mies palaa kohta isyyslomalta töihin ja jään päivin vauvan kaa kaksin, niin pelkään että tapan aikaa vaan herkkujen ja netflixin parissa. Onneks mennään kevättä kohti ja ulkoilukin alkaa houkuttelemaan enemmän! 
). Kahden tunnin arvo oli itseasiassa parempi kuin vajaa vuosi ennen raskautumista mitattu arvo, eli raskausdiabetes oli jotenkin mystisesti parastanut mun sokerinsietokykyäni, tähhäh