Raskausarvet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Seppo110
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiedä tutkimusperää kun en lukenut kuin otsikon... :D
Mutta eilen surffatessa tuli vastaan "nuoremmilla tulee enemmän raskausarpia"-Otsikko jossain raskausaiheisella sivustolla. Liekkö pitää paikkaansa. Kuka sen nuoren määrittelee?

Tuo vois olla hyvä!!:hilarious: Sisko sai 19 vuotiaana esikoisen, mä mut 26 joten jospa en ois enää niin nuori! :hilarious::hilarious:

Hehhe..
Löysin linkin tuonne edelliseen..
Kai ihollakin on merkitystä ja eletyllä elämällä.

En tiedä tutkimusperää kun en lukenut kuin otsikon... :D
Mutta eilen surffatessa tuli vastaan "nuoremmilla tulee enemmän raskausarpia"-Otsikko jossain raskausaiheisella sivustolla. Liekkö pitää paikkaansa. Kuka sen nuoren määrittelee?

Piti kaivaa lisäksi....
http://www.vau.fi/raskaus/Terveys/V...on-huomio-Nuoret-saavat-enemman-raskausarpia/

Mäki luin ton joku päivä... Mut entä jos "vanhojen" ihokudos on jo niin paljon löystyneempää ettei se enää ratkeile samoin, venyy vaan? Ja nuorilla vaik tuliski arpia ni ovat kuitenkin vielä niin elastaanisia et kroppa muuten vetäytyy takas normiin. En tiedä, ei varmana pysty noin yleistään ku artikkelissa on tehty! Eikös se oo geneettistä kuin joustavaa ihonalainen kudos on?

Mut hyvä kysymys toi bepant et mikä on nuori tai vanha synnyttäjä! Ite esim en varmana oo enää nuori synnyttäjä ku ikää sen 27 jo, mut ei mullekaan oo tullut ku noiden tissien alle rannut ku paisuivat niin luonnottomiin mittoihin. Tai ehkä tutkimuksen mukaan oon siinä nuoren ja vanhan välissä niin tulee muutamia arpia:hilarious:

Luinkin uudelleen tuon artikkelin eikä se mikään tutkimus ollutkaan!:hilarious: vaan jonku kätilön havaintoja... Eli siis tosi luotettavaa infoa!

Mulle ei ole tullut yhdestäkään raskaudesta arpia, tämä siis kolmas ja olen normipainoinen ollut kaikkien kanssa ja yleensä tullut lisää vaan maha ja rinnat :) mulle neuvola täti sanoi että rasvaaminen ei auta vaan on kiinni siitä millainen iho on koostumukseltaan... en nyt muista mitä koostumusta tarkemmin...mulla on kuiva iho mutta ilmeisesti kuitenkin joustava ettei niitä ole tullut...

Mulla sama. Ei arpia esikoisesta. Rintoihin tuli arpia, kun maito nousi, mutta haalenivat kokonaan pois parissa kuukaudessa.

Mulla esikoisesta repes joka paikka.. rinnat jalat maha ja edellee tosi pahan näköisiä eikä tosta varmaa muutu vaik 10v aikaa onki.. nyt ei oo tullu ku muutama arpi tai siis vanhat arvet revenny mahasta.

Mulla tuli esikoisesta vaan muutamia arpia kylkiin noin 5x5 cm kokoiselle alueelle ja parit ulkoreisiin odotusaikana, mut rinnat menikin enemmän arville silloin kun maito nousi ja rinnat olivat jonkin aikaa koko ajan pinkeät pallot. Mut nekin arvet haalistuivat, eikä erota edes vaaleita raitoja, jos ei katso ihan läheltä. Nyt ei oo tullut vielä mitään, mut katsotaan muuttaako maodonnousu asiaa.

Mä just eilen kattelin peilistä että ei oo tullut raskausarpia onneksi yhtään tästäkään raskaudesta. Saa nähdä tuleeko rintoihin sitten kun maito nousee... Ne on kyllä ikäviä, mutta onneksi vissiin häipyy pikku hiljaa pois. Esikoisen kohdalla mies alko jossain vaiheessa rasvaamaan ceridalilla iltaisin tuota masua kun pelkäsin niitä arpia...nyt taitaa olla kahden käden sormissa sekä hänen että omat rasvailut.

Takaisin