Raskausarvet

Miten suhtaudut raskausarpiin?


  • Kaikki äänestäjät
    16
Mitäs se kolo komiassa.
Pari vaaleaa, ohkasta raitaa on tullut masulle, mutta en jaksa niistä välittää. Laitan aina pesun jälkeen vatsalle ja lanteille jotain 100% manteliöljyä.. oli aika arvokasta, mutta ostin sen aikoinaan ihopsoriasiksen vuoksi. Nyt, kun olen raskautunut, olen parantunut psoriasiksesta 99%, eli vain pari pientä täplää käsivarsissa. (JIHUUU) Mantelyöljy on siis jäänyt masun rasvaamiseen, ja kyllä se jotenkin ehkä tuntuu mukavammalta ja pehmeämmältä toi iho, kun alkoi säännöllisesti sitä rasvaamaan. Toki koitan ennaltaehkäistä niitä arpia, mutta jos tulee, niin sit ne on tullakseen.
Meidän äidille ei tullut juurikaan raskauksistaan arpia, mutta sisko sai kyllä komean rivin niitä.. saa siis nähdä, kuinka tässä itselle vielä käy.
 
Ei vielä ole masuun tullut rannun rantua mutta voi jumankekka; reidet ja selkä on kyllä tulilinjalla. Ehkä se kudos tosiaan on kyseisillä alueilla erilaista ja herkemmin arpeutuvaa :)
 
Mulle ei oo tullu yhtäkään uutta arpee, mutta tossa lantion/alavatsan seudulla alkaa esikoisesta tulleet arvet tummua hieman..
Ihan oon kyllä tyytyväinen, ettei oo uusia ilmaantunu.. Olin esikoisesta viimesilläni semmonen seepra, että oksat pois :D
 
Mä olen koko ajan rasvannut itseäni ihan hulluna, mutta lähinnä siksi että iho on ollut tavallista kuivempi (ja kutiavampi). Rintoihin kyllä tuli raskausarvet jo parisen kuukautta sitten. Aluksi tuli vaihdeltua aika paljon noita rasvapurnukoita, kun miltei rasva kuin rasva tuntui kutittavan ihoa. Nyt kun on tullut kesä ei enää tarvi joka nurkkaa päivittäin rasvata, mutta manteliöljyä olen masulle ja rintoihin hieronut, kun tuntuvat niin herkillä olevan. Manteliöljy on pitänyt myös hiusten latvat hyvässä kunnossa, joten ei harmita sen kanssa lotrailla.
 
Takaisin
Top