Raskausajn hääpuku

Luisa

Silmät suurina ihmettelijä
Elikkä naimisiin oltais menossa ja maha pystyssä:) Tämä nyt on lähinnä teille kenellä on jo lapsia. Tietysti jos joku muukin osaa vinkata mistä löytyis, niin vinkit ovat tervetulleita:) Menemme ihan maistraatissa, ja järjestämme varsinaiset häät sitten myöhemmin. Olisi kuitenkin kiva, että olisi jonkinlainen hääpuku. Olen etsinyt kovasti ja kaikki varteen otettavat löydöt ovat olleet aivan liian kalliita, kun sen varsinaisenkin puvun aion sitten aikanaan ostaa niin en nyt tähän ole valmis satsaamaan tuhottomasti kun paikallakin on vain muutama vieras. Eli käytettynä nyt etsin. Olen ajatellut valkoista polvipitusta, melko yksinkertainenkin saisi olla. Ei sattuis kellään nurkissa pyörimään?:) Olen kokoa 38. Nyt raskaana ollessa ehkä 40 voi mennä, riippuu tietysti vaatteesta.
 
Mekin mennään ihan vaan maistraatissa, tilasin Zalandolta vanhanajanroosan maximekon. Mutta ihan kun googleen kirjottaa että raskausajan hääpuku niin luulisi sieltä jtn löytyvän :).. Valkoistahan en edes voi käyttää kun en neitsyt ole :D selvästikään :D...
 
Yritin googlettaa vaikka millaisilla hakusanoilla, mutta tuntuu että valikoimaa on tosi vähän ja puvut on vähän liian arvokkaita. Ehkä just näistä perus vaatekaupoista voiskin löytyy.
Joo enhän neitsyt ole minäkään, selvästikkään:), mutta kuitenkin sen valkoisen haluisin että pääsen vähän häätunnelmaan:) Rajan vedin siihen huntuun, että se on jo liioittelua tässä tilanteessa:D
 
Jos ei ole tarvitse olla just valkea, niin kohtahan on pikkujouluaika. Itse ostin hääpuvuksi joulukuun puolella alennuksesta tumman punaisen juhlapuvun. Meinasin lisätä siihen valkeaa esim hartia mallin "takilla" (mikä se nyt onkaan), mutta jäikin sellaiseksi.
 
joo tuolla nellyllä oli kyllä pari kivannäköstä maksimekkoa:) ja niitähän voi käyttää joskus tulevaisuudessakin. Kiitti vinkistä. Siis ei tartte just valkonen olla, mutta vaalea kuitenkin:)
 
Takaisin
Top