Raskausajan vaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hedi88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minun on varmaan pakko lähteä kaupoille etsimään jotakin rentoja mekkoja tms. mitä voisi juurikin toimistolla käyttää. Raskausfarkuissa on niin alhaalla se sepalus/nappiosa että ne juurikin paljastaa että on raskaushousut kyseessä jos ei sitten ole jotain super pitkää paitaa😁 Tuntuu etenkin iltapäivisin että on jo vähän hankala piilotella mahaa, joten ehkä joku löysä mekko voisi pelastaa vielä hetken😂

Tilasin juuri ICIW leveälahkeiset äitiysleggissit. Muuten kivat kyllä mutta lahkeet on vähän pitkät. Tämäpä juuri ongelma kun ei voi sovittaa niin sitten voi olla pituus ongelmaa
Saako kysyä että kuinka pitkä oot? Mulla usein sama ongelma, että jos vähänkään leveämmät lahkeet niin on liian pitkät, mutta tykkäisin hirveästi käyttää välillä leveempiäkin. Ja ICIWillä muuten tosi kivoja pöksyjä :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mä tilasin zalandolta oysho merkkiset housut ja tämmöselle 160cm lyhyelle ne oli just hyvän mittaset. On melko leveät lahkeet. Vähän paksumpaa treenivaatekangasta, tosi hyvät jalkaan. Pitää varmaan tilata toiset. 😅

Takaisin