Raskausajan vaatteet

Niiskûneiti

Satasella mukana keskusteluissa
Huhtikuu on suhteellisen haastava laskettu aika, sillä todennäköisesti tarvitsee äitiysmallisia sekä toppa-tuuli vaatteita, mistä niitä löytää?!? Yritin pikaisesti googletella, mutta mitään laadukkaita tuulihousuja ei ihan ensimmäiseksi tullut vastaan. Millaisia vaatehankintoja teillä on suunnitteilla?
 
Mä tilasin viime viikolla Ruotsista itselleni ulkoiluhousut ja Norjasta sekä takin että fleecetakin - ja housut. Takki on talvivaate, mutta noi ulkoiluhousut ns. kuorimalliset. Ajattelin pärjätä kerrostamalla noiden fleecevaatteiden kanssa, kun en ole edellisinäkään vuosina toppahousuja tarvinnut... Mäenlaskut, luistelut ja laskettelut on kuitenkin tänä talvena ns. jäissä. :think005

Katsotaan millaisia ovat. Ruotsin lähetys tulikin jo tänään postiin, eli ainakin todella nopeaa palvelua. :thumleft

Mutta täytyy kyllä sanoa, että ulkoilevalle ihmiselle Suomessa tosi vähän tarjontaa.
 
Miulla on esikoisen jäljiltä kumjan kantopaneeli, josta saa myös mahasuojan. Pitää vaan kattoa, että on oikeet adapterit sit kaikkiin takkeihin satavilla. En oo mahan kanssa sitä vielä kokeillu, mutta uskon, että toimii. https://www.kumja.de/en/ Housut onkin sitten ongelma, edelleen odotan, että ehtisin käydä bebesillä sovittamassa odotushousuja
 
Mä tilasin viime viikolla Ruotsista itselleni ulkoiluhousut ja Norjasta sekä takin että fleecetakin - ja housut. Takki on talvivaate, mutta noi ulkoiluhousut ns. kuorimalliset. Ajattelin pärjätä kerrostamalla noiden fleecevaatteiden kanssa, kun en ole edellisinäkään vuosina toppahousuja tarvinnut... Mäenlaskut, luistelut ja laskettelut on kuitenkin tänä talvena ns. jäissä. :think005

Mistä verkkokaupasta tilasit? Stromberg tms. mainosti jotain kuorihousuja, mietin vaan että millaiset mahtaa olla laadultaan.
 
Mulla on semmonen aivan ylisuuri talvikantotakki, niin sillä varmaan pärjään talven ilman kantopaneelia. Jotkut ulkohousut täytyy ehkä ostaa.
 
Mulla on edellisten raskauksien peruna sellaiset järkyttävän isot ulkohousut, ei toppahousut mutta tuulen- ja vedenpitävät. Niillä meinaan mennä talven ja kevään. Takki täytyy varmaan hankkia kun tulin myyneeksi kantotakin ja isompi toppatakki meni rikki..
 
Mullakin jäi edellisestä raskaudesta jättikokoiset kevyttoppahousut. En halunnut silloin investoida kalliisiin raskaustoppahousuihin, vaan ostin alesta ihan normit housut kokoa xl. Onhan ne reisistä isot, mut vatsasta sitten myöhemmin just hyvät jos raskaus jatkuu :)
 
Mää löysin itselleni torista kahdet äitiys farkut yhteensä kuudella eurolla. Oi miten ihanaa, kun on kunnon housut jalassa, muttei purista! :happy:
 
Pitäisi kyllä löytää jostain lämpimiä housuja ja pian!
 
Ystävä suositteli ponchoa vatsan piilotteluun työpaikalla. Sellaisen voisin hankkia, koska en halua paljastaa asiaa vielä työkavereille. Onhan se kotoillessakin kiva lämmike. Sen lisäksi voisi hankkia pari pitkää toppia.

Nyt jo lenkkeillessä housut lököttää, kun eivät pysy vatsan päällä. Täällä maalla ei oo niin nöpönuukaa miltä näyttää, joten isot toppikset ja henkselit saattaa olla mun ratkaisu ulkoiluun. :) A-linjainen villakangastakki löytyy jo, mutta jää nähtäväksi riittääkö tila vatsalle. Saahan noita vaatteita tilattua, jos tulee tarve.
 
Takaisin
Top