raskausajan vaatteet yms..

MerviJ

Oman äänensä löytänyt
Oletteko te paljon ostelleet raskasuajan vaatteita? itselläni on joustavia legginsejä ja en vielä yhtään mamma paitaa ostanu kun vaan koon isompia venyviä paitoja mutta kohtahan venyyvät niin ettei raskauden jälkee voi käyttää.. :/
huomenna lähettävä shoppaamaan paitoja ja rintsikoita..

JA osteletteko raskauden aikana raskauden jälkeiselle ajalle vaatteita?

ite tekisi niin paljon ostaa kaappiin odottamaan kivoja vaatteita kunhan vaan mahtuu sitten niihin. ainakin viime raskaudesta palauduin ennalleen tiiä sitten nytten.. x)
 
On ollut pakko ostaa, kun ei oikein mikään sovi päälle. Omista entisistä vaatteista paidat ja topit mahtuu vielä ihan hyvin, mutta housupuoli on ollut aika heikkoa jo monta kuukautta. Housuista menee enään vain yhdet verkkarit jalkaan. Kesällä ostamani mammacolleget alkaa olemaan jo hitusen ahtaat, mutta menee vielä.

Ulkoilu on jo tosi hankalaa, kun ei meinaa oikein löytyä tarpeeksi lämmintä vaatetta päälle. Miehen tuulipuvun housuja oon lainaillu, mutta nekin alkaa kiristää vyötäröltä. Ja omat takit alkaa myös olemaan siinä rajoilla, että kohta vetoketjut ratkeaa, kun ei ne sovi enään kiinni...

Yhdet mammafarkut ostin jo kesällä ja ne on olleet ahkerassa käytössä ja mahtuvat varmasti loppuun asti jalkaan. Sitten kirpparilta ostin lappufarkut mallia mamma ja ne myös oikein kivat jalassa. Ainoa miinus on vessassa käyntiä ajatellen niiden henkseleiden kanssa värkkääminen.

Äiti oli ostanut mulle pari mammapaitaa kirpparilta ja tänään kävin ostamassa parit imetysliivit ja yhdet mammalegginsit. Imetysliivit voi kyllä olla, ettei sitten loppuajasta tai imetyksen alkaessa enään sovikaan päälle, mutta eipähän nuo kovin kalliit olleet. On alkaneet kaarituelliset liivit painamaan jo niin kovasti, että pakko oli saada jotkut erilaiset.
 
Mun pitäs käydä ostamassa rintaliivit. Ku toi ympärysmitta alkaa kiristämään ja pikkuhiljaa kupitkin. Sillä et aiemmin tissittömänä käytin geelitäytteisiä liivejä ja nyt olen selvinnyt sillä et olen ottanu ne geelit pois. Ny ei vaan enää taho mahtua. Normaalisti siis olen käyttä 75B ja viimeksi olin ostanu kahdet liivit kokoa 80c ja ne oli hyvät. Mut alkukesästä otin ja heitin ne roskiin ku aattelin et niitä kuitenkaa tarvi. Ja parin viikon päästä toetsin et voihan huilu mitä menin tekemään.

Mammahousut on ainoat housut mitä menee päälle. Tietty sit muutamat leggarit mis on löysä vyötärö ja oloasunhousut. Ite oon sit mieltä et niit mamma mallisisa paitoja ei juuri kannata kauheesti ostaa. Nykyajan muoti kun pitkää ja tunikoita esim on paljon tarjolla niin niillä selviää ja niit voi käyttää sit ilman masuakin.
 
H&M kävin ostamassa farkut ja sitten sellaiset mustat rennommat mammahousut, ja onneksi ostin :) on niin mukavat pitää, vanhat housut kyllä menisi päälle mutta paineen tunteen huomaa selkeästi noiden mamma housujen jälkeen, vanhoja housuja voi pitää kotona nappi auki :D yhdet rintsikat olen ostanut ja nämäkin alkaa olla pienet, normaalisti koko on se 75b nyt on 75 c ja liian pienet on kyllä nämäkin :D täytynee ainakin käydä 80c ostamassa.
 
Takaisin
Top