Raskausajan ulkoiluvaatteet

Rinttastiina

Sukkela juttelija
Elikkäs mistä ootte löytäneet raskausajalle ulkoiluvaatteita/kuorivaatteita? Me ulkoillaan paljon säällä kuin säällä ja varsinkin housut teettävät jo nyt ongelmia. Vielä on menty napit auki taktiikalla.
Ootteko itse tuunanneet masutuubin ulkoiluhousuihin?

Löysin netistä tasan yhden sivuston jonka vaatteiden laadusta en tiedä mitään ja hinta oli yli satasen.

Entä jos kohta tuunaan 4v vanhoista ihan ok toimivista kuorihousuista äippäversiot ja parin kk päästä perse leviää niin etten mahdu enää niihin:woot:

Haaveena on myös tehdä lyhyt ja kevyt vaellusreissu kesän alussa jos kunto vaan riittää eli pitäis kyllä olla sateen kestävät vatusteet.
 
Minulla on kuorihousut henkseleillä, jätän litsit auki. Joskus lainaan miehen toppahousuja. Omaan takkiini vielä mahdun, onneksi, mutta voi olla että lopputalvesta lainaan takinkin mieheltä. Ei ole ihan niin tarkkaa. Äidiltä olen perinyt 90-luvulla muodissa olleen "pallo"-nahkatakin, joka on istuva harteista ja reisistä, mutta leviää vyötärölle palloksi. Sinne mahtuu hyvin vaikkapa viimeisillään mahansa kanssa.

Kesällä voi taas kulkea ihan kaikkialle mammahupparissa. :)
 
Napit auki taktiikalla mennään housujen kanssa :D takki meni ainaki esikoisesta kiinni loppuun saakka :)
 
Mullaki löytyy omasta takaa yks aika karmee huonosti istuva vyötäröltä löysä kevyttoppa, jossa on varmasti tilaa masulle. Jos vaikka kävis niin, ettei mahtuis lopputalvesta enää takkiin jota normaalisti käytän.
 
Ite käytin esikoista odottaessa ihan normi toppahousuja, niissä tosin oli henkselit niin ei haitannut vaikka vetskari oli auki. Niin ja tietysti pidemmän mallinen
äitiystoppatakki, niin ei maha vilku :)
 
Mulla on kotipihalla pidettäväksi/lenkille ohuet ulkohousut, joissa on kuminauharesori vyötäröllä. Menee loppuun asti kun jättää vyötärön masun alle. :) mitä suotta sijoittamaan uusiin. (;
 
Takaisin
Top