Raskausajan sovellukset

Mulla on sellainen kuin My calendar, näyttää pelkät raskausviikot. En ainakaan vielä halua tietää / kaipaa muistutuksia vauvan koosta. 🙃 Raskaussovellukset: Jälleen kerran yksi asia joka on mennyt "pilalle" keskenmenon takia. ❤️‍🩹
On muuten erikseen sovellus "pregnancy after loss" en tiedä sit et pystyiskö siellä näkemään vaan ton viikon, uskois et se on tehty niin just raskauden menetyksen kokeneille et pystyis säätämään asetuksia 🤔

Mä sain lasketun ajan sinne oikein, mutta on silti päivän myöhässä. En ihan tajua 😂 etenkin kun kaikki kiertoni ja oireeni sinne merkannut ja ihan sen mukaan tässä mentiin kyllä 😅 en tiiä mistä sen ton vetää.
Joo sori mä muistin väärin miten se meni. Se täytyykin muuttaa siitä lasketun ajan yläpuolelta, kohdasta raskausaika. LA pysyy silti samana 👍🏻

Mulla on preggers nyt käytössä. Viime raskaudessa oli tää ja sit joku muu mitä en muista enää😂

Mulla on raskaus+ sovellus mistä oon eniten tykännyt! Monia kävin läpi ekas raskaudessa mutta tuo osoittautui itelle mukavimmaksi.

Se näyttää melko todennäköisen 3D mallin alkiosta/sikiöstä/vauvasta ja siinä on mielenkiintoisia pieniä tietotärppejä sen viikon mullistavista kasvun ja kehityksen vaiheista. 🙂 Mä muistan et esikoisen kohdalla mä aina jo vakoilin seuraavia viikkoja ja mietin malttamattomana että iiik enää 3 vkoa nii sille kasvaa hiukset jne. ❤️ Sellasta fiilistelyä. 🤍

Ymmärrän kyllä 100% hyvin että jos on raskas menetys taustalla, en varmaan itsekään haluaisi enää tämänmoista sovellusta käyttää. Nyt kuitenkin annan itelle luvan fiilistellä niiku esikoisenkin kohdalla ja elää päivä ja hetki kerrallaan 🤍

Otin maksullisen Flo:n ja sain sinne lopulta merkattua oikein lasketun ajan ja päivät. Taisi tulla kierron pituutta säätämällä, kun kierto on epäsäännöllinen.

Preglife ja raskaus+ joita tulee kyllä katsottua molempia, ovat niin kivoja lueskeltavia 😍

Preglife käytössä jo aiemmin ja hyväksi todettu joten äänet sille. 👍

Nyt on pelkkä vau sovellus. Käytän sitä ainoastaan siihen, että pysyn viikoista kärryillä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ei siellä oikein mitään uutta ja ihmeellistä infoa ole mulle tässä vaiheessa. Kesällä oli km ja silloin ehdin kokeilla jotain muutakin sovellusta, mut siinä heitti LA päivällä jatkuvasti ja meni siihen hermot vaikka muuten vaikutti aika kivalta sovellukselta. En nyt edes muista mikä sovellus se oli.

Mulla on nyt vaan preglife, esikoista odottaessa käytin todella montaa samaan aikaan 😅 Tohon preglife oon päätynyt, kun oon kirjoittanut sinne aiemmista raskauksista ns. Päiväkirjamerkintöjä niin on kiva käydä niitä katsomassa.

Miulla on Preggers, koska hauskoja hedelmiä/vihanneksia :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Latasin nyt myös Raskaus+ kokeiluun, on kyllä monipuolisemman oloinen. Myös Flow on käytössä, koska sillä oon kuukautisia seurannut jo pitkään, mut miullakin se näyttää vääriä viikkoja vaikka kuinka yritin säätää..

Olen kokeillut monta eri sovellusta, mutta Preglife on ainut joka on jäänyt säännolliseen käyttöön.

Takaisin