Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin oon tykänny tosi paljon yrttihaudukkeista, joten ne on ollu hankala korvata. Aasia-kaupasta ostin korealaista yuzu-teetä joka on siis vähän niin kuin marmeladia yuzu-hedelmästä ja laitan sitä pienen määrän kuumaan veteen (näitä on eri makuja). Myös hunajavettä ja kaakaota menee. Samoin kuin kofeiinitonta kahvia noiden tilalla. Harmillisesti noista tulee tyhjiä kaloreita.Mikä on teille vaikein rajoitus?
Itselle on ollut kolme; kukkahaudukkeet("teet"), inkivääri ja merilevä.![]()
Mäkin tykkään salmiakista ja lakritsista, varmaan niiden puute alkaa pian kans harmittamaan. Samoin kuin pehmeiden juustojen ja kylmäsavulohenkin kanssa.Salmiakki ja lakritsi, koska lempparit on yllätys, yllätys mustat.
Energiajuomat, vaikka ne ei oo hyväksi edes ilman raskautta niin koukussa olen.
Sushi, joka lempiruoka.
Oon myös kova juustojen ystävä, joten välillä harmittaa ku ei ookkaan pastaroitua joku, vaikka nykyään jo onneks moni juusto on. Esimerkiksi aura![]()
Joo pitää olla kuumennettua mutta ainakin uunin kautta ruuissa tai kastikkeissa saa edes siitä nauttiaMäkin tykkään salmiakista ja lakritsista, varmaan niiden puute alkaa pian kans harmittamaan. Samoin kuin pehmeiden juustojen ja kylmäsavulohenkin kanssa.
Ehdin jo hetkeksi innostua aurajuustosta, mutta tarkistin Valion sivuilta että raskaana se tulee olla kypsennetty kuplivaksi. Samoin kai on kaikkien homejuustojen kanssa.![]()
Nää onkin vähän hassuja nää eri maiden erot! Näitten raskasmetalli-rajoitusten kanssa oon miettinyt sitä, että mitähän ne niissä maissa tekee joissa esim. kala on merkittävä osa ruokavaliotaMulla kans yrttiteet varmaan vaikein. Rooibosta oon silti vielä juonut, kun joissain Euroopan maissa se on jopa suositeltavaa.
Laku ja salmiakki kanssa vähän harmittaa.

Söisin itse, sulatejuuston valmistusprosessiin kuitenkin yleensä kuuluu kuumennusEn kestä kun en uskalla syödä sitä nachojen kanssa tarjottavaa cheddardippiä. Kun siinä on sulatejuustoa, eikä lue onko pästoroitu.![]()

Joo sama, vähän nousi tippa linssiin ja surutyö alkoiAi niin ja nämä![]()