Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitää laittaa testiin, kiitos!Lämmin suositus Segafredon kofeiinittomasta tummapaahtoisesta kahvista!
Onkohan minulla sittenkin vähän raskausoireita, kun alkoi etoa kun kuvittelin 4 dl kahvikupillista?@iLa ilman olo on aika jees vaihtoehto! Tuntuu alkuun vaikealta, mutta siirryin juomaan ihan vain vettä silloin, kun tekee mieli keittää kahvit. Selkeästi mulla kahvi kompensoi juomista yleensä, mikä ei oo kauhean fiksua.
Kuukausi sitten vähensin kahvia radikaalisti, tällä hetkellä juon 2 dl mukin aamukahvia ja ehkä päiväkahvit jos tarjotaan, aina en sitäkään. Ennen vähentämistä mulla meni päivässä meni 4-5 kuppia, mutta kuppi oli 4 dl, jokainen voi laskea mielessään kuinka paljon kofeiinia tuli. Tuohon päälle vielä energiajuomia koosta vaihdellen joko yksi tai kaksi.
Mietin jo edellisessä raskaudessa täysin kofeiinittomaan siirtymistä kahvimummo kun olen, ja tein kahvin 50-50 suhteella, kunnes tumma paahto alkoi tökkiä. Aika nopeasti laski silloinkin tuohon 1-2 kupilliseen ihan luonnollisesti, kunnes taas vauvavuonna lähti lapasesta.
Aika monta ei-raskaana olevaa on kuvottanut mun kahvitottumukset. Mulla kun oli aamukahvi, jälkiruokakahvi, ihan vaan välikahvi aterioiden välissä jne. Ja kaikesta huolimatta terve vatsa!Onkohan minulla sittenkin vähän raskausoireita, kun alkoi etoa kun kuvittelin 4 dl kahvikupillista?
Minulla menee tällä hetkellä 1-2 dl aamuisin ja noin 1 dl lounaalla. Aiemmin meni ehkä 4-5 dl päivässä, mutta ei tee kyllä tiukkaa, kun yleensä kahvi ei oikein maistukaan raskaana ollessa.
Mä olin kanssa kahvin suurkuluttaja silloin kun tein ravintola hommia. Pannu päivässä ei riittänytAika monta ei-raskaana olevaa on kuvottanut mun kahvitottumukset. Mulla kun oli aamukahvi, jälkiruokakahvi, ihan vaan välikahvi aterioiden välissä jne. Ja kaikesta huolimatta terve vatsa!![]()
Mulla kävi tää ihan sama, söin eilen tyytyväisenä sirkusaakkospussin lopun. Nyt täytyy yrittää muistaa, ettei niitä saa enää ostaa.Kun joulu tulee niin se juustolautasesta erossa pysyminen on varmaa pahinta
Kala ei onneksi tee tiukkaa kun en sitä muutenkaan syö
Ja joo ton lakun ja salmiakin meinaan unohtaa koko ajan.. irttareita kun haetaan nii sieltä haluis mennä semmosia mukana pussiin![]()
Eikä, unohdin joulujuustot kokonaanKun joulu tulee niin se juustolautasesta erossa pysyminen on varmaa pahinta
Kala ei onneksi tee tiukkaa kun en sitä muutenkaan syö
Ja joo ton lakun ja salmiakin meinaan unohtaa koko ajan.. irttareita kun haetaan nii sieltä haluis mennä semmosia mukana pussiin![]()
No älä mitää!Eikä, unohdin joulujuustot kokonaanPitää sitten esimerkiks juhannuksena syödä juustolautanen
![]()
No sepä, pitää yksitellen tutkia kaikki juustotNo älä mitää!
Voisi olla kyllä hyvä idea
Mitähän muuta sitä on itse unohtanut. Miksi ei vaan voi olla semmonen kiva lappu jossa olisi selkeästi että xx et saa syödä.
Kun tuntuu että moni on "et voi syödä pehmeitä juustoja" silloin mitä siihen lasketaan![]()