Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo varmaan liittyy just tähän et kun joku on kielletty ni just sitä ois saatavaTää on varmaan tätä et kun ei voi saada niin heti tekee mieli. Laku, salmiakki, meetvursti, äyriäiset, kalat tulee ainakin olemaan vaikeita.
Luulin et kahvi ois haaste mut itsestään on tullut sellainen ettei kahvi vaan maistu. Aamukahvi menee, mutta täydestä kupista vaan puolet hurahtaa
Nimenomaan! En ole ollut mikään lakritsin suuri ystävä, mutta esikoisen raskaudessa aivan järkyttävä himo siihen ja sitten kun synnytyksen jälkeen sai syödä tuoretta lakritsia niin ei ollut mitään parempaaJoo varmaan liittyy just tähän et kun joku on kielletty ni just sitä ois saatava![]()
lakritsin sijasta kyllä olen suuri salmiakin ystävä, joten täytyykin kokeilla sitä salta kattenia Mulla kahvin kanssa sama! Mitenkään ei ole paha olo tai muuta kun kahvia join, mutta se vaan maistui erilaiselta. Nyt viime viikolla en sitten juonut kupillistakaan, koska edellisillä kerroilla maku oli vaan ihan eri kuin mihin tottunut. Toinen mieltymyksiin liittyvä muutos on keitetyt ja paahdetut porkkanat. Aikaisemmin en oikeastaan ikinä syönyt, mutta nyt ei miltei parempaa ole olemassakaanTää on varmaan tätä et kun ei voi saada niin heti tekee mieli. Laku, salmiakki, meetvursti, äyriäiset, kalat tulee ainakin olemaan vaikeita.
Luulin et kahvi ois haaste mut itsestään on tullut sellainen ettei kahvi vaan maistu. Aamukahvi menee, mutta täydestä kupista vaan puolet hurahtaa

Joo, kuopus syntyi 2022 enkä silloin muista rajoituksia (meri)lohen syönnissä.Onko täällä muita, jotka on toista kertaa raskaana ja joiden mielestä nämä suositukset olisivat muuttuneet? Pääpiirteittäin varmasti ovat samoja, mutta ainakin itse muistelisin, että juustojen kanssa oli viime kerralla joku eri suositus![]()
Minusta suositukset on muuttuneet selvästi siihen verrattuna, mitä olivat mun aiemmissa raskauksissa 8-16 vuotta sitten. Esimerkiksi lakritsin ja salmiakin suhteen ovat selvästi tiukentuneet enkä nyt tai alkuvuodesta kmOnko täällä muita, jotka on toista kertaa raskaana ja joiden mielestä nämä suositukset olisivat muuttuneet? Pääpiirteittäin varmasti ovat samoja, mutta ainakin itse muistelisin, että juustojen kanssa oli viime kerralla joku eri suositus![]()
Täällä maailmalla on majoneesi kielletty, koska siinä raakaa kananmunaa. Siitä on muodostunut nyt itelleni hankalin vältettävä ruoka-aine - täällä kun sitä on joka paikassaMä tajusin töissä kun olin lapannut jotain coleslaw asiaa suuhuni että saakohan sitä ees syödäpaha kun noissa toimistoruokaloissa ei oo esillä mitään tarkempia ainesosaluetteloita mut luulis kai että pääsääntösesti kaikki maito/majoneesi asiat olis pastöroitu
![]()
Mutta en usko, että pienet määrät haittaa. Tuttava, joka on nyt 7.kk raskaana on syönyt majoneesia koko ajan myös raskauden aikana, et tiedä näistä nyt sitten
Mutta en ois tosiaan liian huolissaan! SÖin jo yhden tälläisen pussin.Hei vinkki muuten salmiakkifaneille, Fazerin Salta Katten ei sisällä lakritsiuutetta. Niitä voi siis syödä. Ei parhaita mut ihan jees omasta mielestä![]()
Täälläkin mennyt jo yksi pussi. En tiedä onko lumevaikutusta vai ei, mutta mulla yksi sellanen salmiakki tuntuu hillitsevän aina kun tulee huimauskohtaus. Paineet vähän alhaalla niin kaipa se siihen tuo väliaikaista helpotustaSÖin jo yhden tälläisen pussin.
Pepsimaxia on onneksi kofeiinittomana joten sitä voi välillä juoda onneksi! Se olisi mulle paha jättää se pois.