Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä ruoka tuottaa teillä hankaluuksia jättää välistä?![]()
Pihvit, ehdottomasti! Ja kahvi. Nyt kun grillikausi lähenee ja varmaan tossa huhtikuun puolella alkaa ensimmäiset grillailukutsut satelemaan, tulee olemaan myös salassapito hankalaa! Minullehan siis pitää pihvin olla aina kunnolla punertava (Medium -)Mikä ruoka tuottaa teillä hankaluuksia jättää välistä?![]()

Joo mulla kävi sama juustoraasteen kanssa. Ostin samaa mitä aina, eikä ollutkaan sopivaPäivittäisessä käytössä ollu kahvi, pepsi max ja energiajuomat nii niitä varmaan jossain kohtaa tulee ikävä, toki töissä meinasin vielä pienen kahvikupin ottaa ettei herää epäilyjä ja pepemakee tohtii varmaa sillointällöin ottaa? Sushi on kyllä kans yks herkku ja graavilohi, sekä juustot!Saako fetaa/salaattijuustoa syödä? Entä juustoraastetta? Mulla ei oikeen mene jakeluun nuo juusto rajoitukset. Kaupassa meinasin ostaa juustoraastetta nii ei ollutkaan pastöroidusta maidosta tehty.
![]()
NO, seuraavalla kerralla käydessä kun tarpeeksi tutki, niin löytyi sopiva juustoraaste.Okei eli niitäki on sopivia! HyväJoo mulla kävi sama juustoraasteen kanssa. Ostin samaa mitä aina, eikä ollutkaan sopivaNO, seuraavalla kerralla käydessä kun tarpeeksi tutki, niin löytyi sopiva juustoraaste.
Täällä! Mun mielestä nuo pastöroimattomat kovat juustot eivät olleet ok vielä silloin.Onko täällä muita, jotka on toista kertaa raskaana ja joiden mielestä nämä suositukset olisivat muuttuneet? Pääpiirteittäin varmasti ovat samoja, mutta ainakin itse muistelisin, että juustojen kanssa oli viime kerralla joku eri suositus![]()