Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Salmiakissa oleva glykyrritsiini on kiellettyjen listalla, mutta markkinoilla on salmiakkia jossa sitä ei ole.Mitä on raskaussalmiakki? Miten multa on menny tuollainen ohi?
Esim. Namituvan Rakkaussalmiakki on sallittuMitä on raskaussalmiakki? Miten multa on menny tuollainen ohi?
Siemenissä rajana on käsittääkseni ruokalusikallinen per päiväMä oon nyt himoinnu sushia niin paljon et oon välillä syönyt tonnikala ja avokadosusheja mut tänään tajusin et tonnikalasushin pääl on aina vähän seesaminsiemeniä et niitä on pieni määrä tullut syötyä, mutta vissiin sellane pieni määrä ei ole vaaraksi
Ootko lukenut sen THL ruokasuositukset raskaana olijoille? Sen mukaan jos suunnistaa, niin varmaan ok. Itse välttäisin savukalaa ainakin buffet pöydissä, kun tod näk on peräisin vakuumista...Minä olen muutaman kerran syönyt sushia kun tehnyt niin paljon mieli. Mutta jättänyt kaikki kalat pois sekä ne missä päällä iso kasa levää.
Salaatteja syön kyllä ravintoloissa. Onkohan se huono...