darkminttu
Puuhakas puhuja
Väsyttää ja ärsyttää oikee urakalla.. Viime vkl muutettiin ja ne tavarat mitä la saatiin paikalleen nii on paikallaan ja muut oottaa säkeissä että pääsis johonki. Eli vaatteet. Pojan vaatteet on paikallaan mutta mejän ties missä. Ja saunaki on puolillaan säkkjä. On aateltu et mentäs vkl mummolaan 300km päähän (miehen koti) ja mies suunnitellu veljensä ja setänsä kans jotaki miesten makkaranpaistoreissua. Nyt sitte kuitenki alko tuntuu että ehkä ois kivempi olla kotona ja saaha koti kuntoon ku ressaa nuo säkit ja laatikot ja tavarat jotka vaa ajelee ympäriinsä, mies tän viikon iltavuorossa eli n.12.30-yöhön asti nii aamupäivisin ei hirvesti kerkee ku pakko saaha nukuttua ettei pää hajoo ja iltasin en saa pojan kans mitään tehtyy ku poika vinkuu jossei sitä kanna sylissä. Ja ahistaa olla yksinää kotona nii on sitte oltu mummulassa. Ollaan kuitenki loppukuusta menossa mummolaan ja muutama viikkoo sitte käyty nii tän reissun vois jättää väliin, vaikka oishan se kiva nähä sukulaisia. Muttaku matkatki jo ärsyttää ku mun selkä ei tykkää. Mies ei vaa tjua mikä mulla muka ressaa niisä tavaroisa. Ois kiva yhesä miettiä niille paikkaa nii mieski sitte joskus löytäs ne.. Vanha kämppä saatiin onneks eilen siivottuu loppuun ja luovutettiin avaimet nii yks ressinaihe vähemmän :) Vaikka mun pikkusisko kyllä petttyy jos perutaan reissu ku se on lähössä mukaan, miehen pikkusisko on samanikänen. Mutta mulla ärsyttää ku pitäs ensin laittaa vaatteet paikalleen että voi niitä sitte pakata ja ärsyttää sitte tulla kottiin ku täälon kaikki sekasi vaa.. Ja mies vaa kyselee että millon on hänen pelivuoro, kohta muuttaa tuo tietokone..