Raskaus ja tupakointi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Silja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ostin esikoista oottaessa sellasen aikuisten värityskirjan ja kun alko tehä mieli röökiä aloinkin väritteleen.

Mä mietin tätä samaa kakkosen kanssa :D toimiko se ? en koskaan koittanut, nyt voisin kyllä koittaa :)

Mä mietin tätä samaa kakkosen kanssa :D toimiko se ? en koskaan koittanut, nyt voisin kyllä koittaa :)
Kyl se oikeestaan toimi, aluks mulla oli vaan surkeet värikynät niin meni hermo, mut ostin sit uudet (joku 5e) niin sit jo unohtu röökikin kun alko jumitteleen värityskirjan ääressä. Suosittelen :)

Mulla just paha toi kahvi. Kotonakin ku kahvit keitetää ni mies painuu terdelle röökille..ite meen kyl välillä mukaan ihan tavan vuoksi vaikken poltakkaan..miks tää on ni hankalaa. Vaik tietää et masussa kasvaa (ehkä) kultaakin kalliimpi aarre, ni silti...äh..:(

Mä oon niin onnellinen, etten alottanu uudestaan esikoisen synnyttyä. Enää ei tuu ees mieleen tupakka. Sit ku sen päätöksen vaan tekee ja lopettaa siinä asiassa vellomisen, niin se on helppoa. :) Mulla tosin autto se, että mieskin lopetti samalla! :)

Toi ois kyl kaikkein paras et mies lopettais ni ois helpompi mulla meni eilen vika sininen tupakka nyt ostin harmaata ja seuraavaks ps:n valkosta et vähennän sitä nikotiiniä koko ajan, no vielä ei oo tullu edes avattuu tota harmaata askia, toivottavasti, pystyn olla avaamatta, mua kyl auttaa myös se et mulla on sitä tupakkaa ja tiedän että voin mennä ku siltä tuntuu, vähemmän tekee mieli sillon

Mulla muuten ihan sama juttu! Mulla on edelleen 3 vuotta vanhat tupakit jossain piilos, ku en muista enää mihin laitoin... Se tieto siitä, että sitä on hätätilassa saatavilla, auttaa! :eek:

Jes. Mies lopetti viikonloppuna polttamisen, voi taas pussailla!!! Tosin on aika äksy/masentunu, mut eipähän haise ja ei kai toi vaihe kovin montaa viikkoa kestä.

Mun iskä, joka on polttanut abt 40 vuotta norttia ja punasta mallua askin päivässä, on nyt reilun viikon ollut ilman tupakkaa! Koska haluaa olla savuton kun meidän lapsi syntyy :) meinasi päästä itku kun kuulin :D

Oon saanut lopetettua...vaikka mielessä välillä paljon pyöriikin..touvottavasti tänään tulee ultrassa hyviä uutisia ettei tarvi taas sytyttää käynnin jälkee röökiä palamaan..nyt ev 12+2

Mä en ihan kokonaan mut.hyvin saanut vähennettyä ja tosiaan tupakoin enään vaan jos kauhea.stressi, siis tosi kauhea ja jos hermot menee, eli viikossa poltan noin 0-5 tupakkaa enään, kaks viikkoa sit vklp meni kyllä varmaan jo pe ja la kumpanakin toi 5 kun oli lasten synttärit ja niistä järjetön stressi et ehinkö tekee kaiken ja siivoomaan ja sit viel lapsia hoitaa samalla ja miehen 7v poika oli vielä siinä kanssa ja tosiaan hän ei oo rauhallisin tapaus ihana on mut riehakas, mut nyt ei loppu raskauden aikana oo tulossa mitään stressattavia juhlia joten enää ei tarvii tollai vetää :) ja tosiaan kaikki jäätelö, pullat, keksit ja suklaa on sit noussu, kun tottunut kahvin kanssa tupakoimaan niin vaihtanut sen nyt sit tollasiin :D jotenki mulla ei perus leipä uppoa kahvin kanssa...

Tsemppiä teille, jotka olette lopettaneet .
Itse en polta, mutta mieheni on ollut kunnon röökaaja nuoresta lähtien. Vauva uutiset kuultua alkoi vähentämään ja ei enää polttanut minun seurassani, vaihtoi sähkötupakkaan pikkuhiljaa ja nyt käyttää lisänä nikotiini valmisteita. Olen niin ylpeä hänestä. En ikinä olisi uskonut hänen lopettavan saati vähentävän tupakan polttoa.

Toki juhlissa jne. Välillä poltelee, mutta se ei minua haittaa niin suuri muutos on tapahtunut. Kun kysyin miksi vasta nyt kun sitä olen toivonut jo varmaan 10 vuotta, niin vastaus oli että ei halua että vauva joutuu kärsimään tulevaisuudessa hänen hajustaan ja savuistaan.

Ihmeitä näköhään tapahtuu pyytämättäkin

Tosi hienoa Sarai! Onnittelut miehellesi ja sinulle, näin ne prioriteetit vaikuttaa. Tosi hienoa että hän on noin päättänyt ja päätöksessään pysynyt.

Takaisin