Raskaus ja Salibandy

ötti

Silmät suurina ihmettelijä
Eli siis kysymykseni kuuluukin että kuinka pitkälle olette kyseistä lajia harrastanut?
Itse pelaan 3-divaria ja meno siellä on välillä aikas kovaa. Nyt mietin kuinkahan kauan sitä uskaltaa harrastaa.
Reeneissä voin kyllä käydä kun menen omaan tahtiin. Harmittaa vaan kun kausi on vasta aluillaan ja jos pitää kesken jättää [:(]
 
Itse olin jo lajin lopettanut pari vuotta ennen raskautumista kun kävi liian totiseksi, mutta muutama kaveri raskautui pelivuosien aikana ja lopettivat kyllä sitten siihen raskauden ajaksi. Reenasivat vähän aikaa, muttei reenien peliosuusksia muistaakseni...
Se on kuitenkin kova kontaktilaji niinkun tiedät, niin en ehkä peleihin lähtisi, mutta itse teet ratkaisut.
 

Mä kans harrastin salibandyä (tai noh, sählyä se meidän porukassa tais olla..) vähän ennen raskautta ja sitten aivan alkuraskaudessa. Kuitenkin lopetin lajin tosi pian plussauksen jälkeen (oliskohan ollut rv 9-10?) , koska koin, että meno oli ehkä vähän liiankin rajua. En pystynyt enää nauttimaan pelistä vaan huolehdin koko ajan, että osuuko kaverin maila vahingossa vatsaan, osuuko pallo jne. Etenkin kun meidän porukka "kierrätti" pelipaikkoja eli kukin oli vuorollaan hyökkäämässä ja puolustamassa. Ehkä hyökkääminen olis vielä ollut ihan o.k, mutta se, et pitää puolustaa maalilla ja ottaa niitä iskuja vastaan.. ei kiitos..

Mut mukava laji- tykkään kovasti- ja varmaan jatkan kun vauva syntyy.. 
 
Takaisin
Top