Raskaus ja sairaudet

Vauva2015

Jostain jotain jo tietävä
Onko joku muu kärsinyt pitkittyneestä flunssasta tms. raskauden aikana? Mä alan olla aika väsynyt ja neuvoton tähän oloon. Olin ensin kaksi viikkoa flunssassa, sain lopulta antibiootit poskiontelontulehdukseen. Lääkkeet tuntui auttavan ja muutaman päivän olinkin terve. Sitten alkoi taas yskiminen joka on nyt kestänyt lähes viikon, mitä hemmettiä tää on..
 
Mulla on ollut pari kuukautta yskää. Kun kävin lääkärissä epäilivät refluksia tai astmaa. Sain molemmille lääkekuurin mutta ei auttanut. Aina välillä yskä taas pahenee, yleensä iltaisin. Silloin myös uloshengittäessä pihisee. Ehkä vatsa painaa keuhkoja jotenkin tai nesteitä kertyy sinne.
 
Mulla on vaan perusnuha jatkunut koko raskauden ajan. Matkalla kosteassa ilmanalassa oli poissa. Mutta hyvin pieni vaiva tämä kyllä.
 
Ventoline-resepti kannattaa pyytää, jos pihisee ja ahdistaa. Nopea helpotus ja turvallinen. :)
 
Eilen sain cocillana- nimistä yskänlääkettä ja on kyllä tehokas apu ärsyttävään yskään. Lisäksi nasonexia laskemaan limakalvojen turvotusta. Toivottavasti alkais olo helpottaa.
 
Takaisin
Top