Raskaus ja sairaudet

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti Vauva2015, 17 heinä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vauva2015 Aloittelija

Onko joku muu kärsinyt pitkittyneestä flunssasta tms. raskauden aikana? Mä alan olla aika väsynyt ja neuvoton tähän oloon. Olin ensin kaksi viikkoa flunssassa, sain lopulta antibiootit poskiontelontulehdukseen. Lääkkeet tuntui auttavan ja muutaman päivän olinkin terve. Sitten alkoi taas yskiminen joka on nyt kestänyt lähes viikon, mitä hemmettiä tää on..
  2. Lulu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Mulla on ollut pari kuukautta yskää. Kun kävin lääkärissä epäilivät refluksia tai astmaa. Sain molemmille lääkekuurin mutta ei auttanut. Aina välillä yskä taas pahenee, yleensä iltaisin. Silloin myös uloshengittäessä pihisee. Ehkä vatsa painaa keuhkoja jotenkin tai nesteitä kertyy sinne.
  3. Vauva2015 Aloittelija

Mulla kans vinkui keuhkot ja sain tuon antibiootin kanssa semmosen keuhkoputkia avaavan hengitettävän lääkkeen, Ventolinen.
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mulla on vaan perusnuha jatkunut koko raskauden ajan. Matkalla kosteassa ilmanalassa oli poissa. Mutta hyvin pieni vaiva tämä kyllä.
  5. alysha Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Ventoline-resepti kannattaa pyytää, jos pihisee ja ahdistaa. Nopea helpotus ja turvallinen. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Vauva2015 Aloittelija

Eilen sain cocillana- nimistä yskänlääkettä ja on kyllä tehokas apu ärsyttävään yskään. Lisäksi nasonexia laskemaan limakalvojen turvotusta. Toivottavasti alkais olo helpottaa.

Jaa tämä sivu