Tulevat mammat, onko teillä mitä pitkäaikaissairauksia ja jos on niin mitä? Oletko huomannut raskauden vaikuttavan sairauteen joko hyvällä tai huonolla tavalla? Itse sairastan Crohnin tautia, joka on toistaiseksi ainakin lähes oireeton, enkä myöskään syö siihen mitään lääkkeitä. Sillä, mitä suuhunsa pistää on niin paljon merkitystä vointiin. Nyt kuitenkin reilun viikon ajan, mitä nyt tässä raskaana ollaan oltu, on saanut hypätä vessassa viitisen kertaa päivässä. (Niin, ja joka ei tiedä kyseistä tautia on se suomennettuna krooninen eli parantumaton suolistotulehdus). En tietääkseni ole himoista huolimatta mitään epäsopivaa suuhuni pistänyt, joka olisi vinut olla syy tähän. Toivottavasti tilanne rauhottuu ja saan jatkaa elämää ilman lääkkeitä.
Mulla on myös astma, joka myöskään ei vaikuta jokapäiväiseen elämääni juuri ollenkaan, sitä tosin joudun lääkitsemään päivittäin.
Tässä mun sairaudet, löytyisikö keltään muulta IBD sairautta? Luulen, että joukossamme niitä on, mutta niistä ei vain ehkä kehdata puhua?
Tervetuloa keskustelemaan!
Mulla on myös astma, joka myöskään ei vaikuta jokapäiväiseen elämääni juuri ollenkaan, sitä tosin joudun lääkitsemään päivittäin.
Tässä mun sairaudet, löytyisikö keltään muulta IBD sairautta? Luulen, että joukossamme niitä on, mutta niistä ei vain ehkä kehdata puhua?
Tervetuloa keskustelemaan!
Mä otin aamusti sen ylimääräisen 25 ja nyt tuntuu jo että paikat hakkaa, mutta voi olla että kuvittelen vaan :D Mulla on kyllä yleensä aina annosnoston yhteydessä tullut hetkeks tällainen olo mutta mennyt kyllä ohi kun kroppa tottunut. Mieluummin sit varmaan liika- kuin vajaatoiminnalla tässä vaiheessa.