raskaus ja klexane

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miilo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ajattelinpa kysellä onko täällä muita klexanen pistäjiä?
olis hauska tietää miten raskaus on sujunut ja onko ollut sivuoireita tai muuta erikoista sen vuoksi.
itse pistän sitä ihan varmuuden vuoksi. lapsettomuus tutkimuksissa ei löytynyt syytä kolmeen keskenmenoon ja pistän siis nyt klexanea vaikka minulla ei ole mitään veren hyytymis ongelmaa.

en ole klexanen pistäjä kun työn kautta mutta pakko kysyä että miksi pistät klexanea? ei ole pakko vastata tietenkään

vaikka multa ei löydetty mitään hyytymis ongelmaa niin lääkäri oli sitä mieltä, että tällaisissa tapauksissa on hyvä ottaa klexane kuitenkin käyttöön. ei ole mitään tutkittua tietoa, että siitä olisi apua mutta monet toistuvista keskenmenoista kärsivistä ovat saaneet siitä avun. se edesauttaa istukan toimintaa ja kehittymistä. eikä nyt ainakaan ole sitä vaaraa, että raskaus menisi kesken istukassa olevien tukkeumien takia. ainakin itsellä näyttää toimivan, olen nyt pidemmällä kuin edellisissä raskauksissa ja hyvältä on näyttänyt. nyt viikkoja 9+1 ja huomenna olisi taas ultra. sitten ollaan taas viisampia. toivottavsti sais hymyilleen lähteä sieltä klinikalta!

tulitikku, toivon sydämestäni että raskautesi jatkuu ja pysyy, saisitte sen lapsukaisen. Välillä olet ollut mielessäni, kun ns. katosit meidän kesäkuisten listoilta viimeisimmän keskenmenosi jälkeen.
Ihanaa kuulla, että nyt on jo näin pitkällä. Halaus ja rutistus! [:)]

helmipöllö, ainakin nyt näyttää hyvältä! tänään 9+1 ja ultrassa kaikki oli niin kuin pitääkin. siellä se pötkylä heilutteli käsiä ja jalkoja, se oli niin liikuttavaa!!! sulla se la vaan lähenee, jännää! toivottavasti kaikki sujuu hyvin!!!!

inxu, kiitos!

Täällä kans yksi kesäkuinen, kuka on tulitikkua salaa vakoillut, milloin tärppää uudelleen[:D] Jos sitä nyt ultran jälkeen uskaltautuis onnittelemaan, ja pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että tällä kerralla onnistuisitte saamaan pienen nyytin syliin asti<3

[:)] siis ihanaa tulitikku!!!! kauheesti onnea ja toivottavasti nyt mennään loppuun asti!! mä oon seurannut sua (ja muidenkin mammaksi tahtovien ) juttuja siitä asti kun itse tänne liityin. tossa meni jonkun aikaa etten enään seurannut kun palstalla ei tuu käytyä enään niin usein... mutta siis aivan ihanaa!!!!! [:)] tarrasukkia nyt vaan kauheesti mukaan.. ois niin ihanaa että te saisitte vihdoin oman nyytin.. ja tietenkin niin monelle muullekkin soisi jo tärppäävän...

ananats ja hani, kiitos teille ihanaiset!!! teillähän on jo varmaan valtavat masut [;)]  toivottavsti kaikki on sujunut teillä hyvin ja pidän peukkuja teille synnytyksen lähestyessä!

Takaisin