Raskaus ja kivut ja säryt

Ettei ois kyseessä mikään lihajumi selän puolella? Mulla saattaa tuntua ne kipuiluna keuhkoissa ja tuossa rinnan alla sekä aiheuttaa hengenahdistuksia. Joskus auttaa liikkuminen niihin paremmin kuin lääkkeet.

Sekin voi olla. Tuleekohan sellanen vaan jos on tullakseen? En oo satuttanut tai tehnyt mitään normaalista poikkeavaa, mistä voisi johtua. Eilinen lenkki kyllä helpotti kipua ja nyt siivoillessakaan ei tunnu kipua.

Eikös aika suurellakin tavalla normaalista poikkeavaa ole tällä hetkellä se sun navanympärys? ;) Se vie ryhtiä ja tottakai rasittaa lihaksia eriin tapaan kuin ennen joten jos se kipu liikkumalla lähtee tai vähenee niin luulisi olevan lihasperäistä. =)

Jep, tää kasvava maha rasittaa selkää ihan erilailla kuin normaalisti sekä tietty liika makaaminen tai vähäinen liikuntaa aiheuttaa lihasjumeja helposti. Huono yhdistelmä, kun pitää levätä paljon nyt raskausaikana, mutta se aiheuttaa noita lihasjumeja. :eek:

No syyllinen noihin mahdollisiin jumeihin taitaa olla tuo navanympärys. Alkoi vaan ihan sormia napsauttamalla niin en heti tullu ajatelleeksi, että sehän se taitaa olla.

ostettiin uus sänky joka on aivan hirveä.. siis voi luoja..sama ku heittäs tyynyn ja peiton betonille ja alkais nukkumaan.. No tästä on sitten seurannut kauheet lonkka ja selkäkivut..mulla on tullu myös uutena oireena käsien puutuminen. Viime yönä heräsin taas kun osa sormista on täysin tunnottomat..
en tiiä mitä tässä pitäs tehdä mutta luoja että ottaa aivoon ja kohta pitäs taas nukkumaan mennä..jeee.

Mullakin kädet puutuu ja kipuilee öisin, aamulla sormet ei taivu nyrkkiin ja aamutoimien tekeminen on ihan tuskaa kun tekee niin kipeää. Lääkäri diagnosoi rannekanavaoireyhtymän ja ehdotti rannetukea yöksi, onko jollain kokemusta siitä? Lähinnä jos se auttais noihin aamun kipuiluihin, voisin sellasen muutamaks viikoks hankkiakin.

Rannetuki on hiukan erilainen ku side, oon joutunu käyttämään töiden takia välillä tukea, jopa nukkuessa, siks,etten taita rannetta liikaa levossakaan... Jos turvottaa, niin sillon se ei tiettykään oo ihan niin näppärä kuin "normaalisti", mut kannattaahan sitä kokeilla... Ne ei oo mitään ihan mahdottoman hintasia apteekissa... Mulla on sellanen rannetuki, jossa on se metallinen "lasta" mukana, se estää,ettei ranne pääse taipumaan yhtään...

Täytyy varmaan hankkia lastallinen tuki, kun neuvona oli just että jos käsi pysyis yöllä suorana niin ei ois niin kipeä. Kiitos vinkistä!

Takaisin