N
Nadamn
Vieras
Sunnuntaina tulee 14vk täyteen ja niin moni asia töistä mietityttää. Voinko jo nyt hieman jättää taka-alemmalle raskaita paikkoja? Esim paripaikkana mrsa-asiakas nenä-nielu (täydet suojat siis käytössä) joilla sisällä kokoajan +28. Paljon kyykistymistä jne. Asiakasta vessatetaan ahtaassa vessassa, vaihdetaan vaippa, pesut, tukisidosten laitto/poisto, sängystä nostettava ja sänkyyn laitettava. Kyseisessä paikassa mulla on alkanut tulla pää kipeäksi. Oonko ylireagoiva vai voinko tollasesta paikasta kieltäytyä pääkivun takia?
Ja missä mä käyn pissalla? :D moni asiakas on sellanen, jolta ei todellakaan voi kysyä vaikka syyksi sanoisi raskauden. Ja lähellä ei vessapaikkoja ole. Niin kotihoidossa olen siis itse töissä.
Ja onko sellasia paikkoja joita raskaana olevan tulisi välttää? Tää on tosiaan eka raskaus enkä tie mistään mitään. Tai missä kohtii täytyy ruveta himmaileen työtahdin kanssa? Omien tuntemusten mukaan vai?
Ja missä mä käyn pissalla? :D moni asiakas on sellanen, jolta ei todellakaan voi kysyä vaikka syyksi sanoisi raskauden. Ja lähellä ei vessapaikkoja ole. Niin kotihoidossa olen siis itse töissä.
Ja onko sellasia paikkoja joita raskaana olevan tulisi välttää? Tää on tosiaan eka raskaus enkä tie mistään mitään. Tai missä kohtii täytyy ruveta himmaileen työtahdin kanssa? Omien tuntemusten mukaan vai?