raskaus ja halu ovat todellakin talella!!

viima

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olen viikolla 30+3 viikolla raskaana, ja sen mikä on toista aijempaan raskauteen nähden on hirvee panetus koko ajan.
koko ajan tekee mieli seksiä, vaikka minullakin on kamalat liitos kivut ja lantio venyy ja tuntuu välillä kuin veitsellä iskettäis alapäähän! mutta seksin jälkeen ei tule kipeää eli se auttaa. Ennen raskaaksi tuloa seksiä harrastimme kolmisen kertaa viikossa ja nyt pitäisi saada vähintään kaksi kertaa päivässä.  Mieheni on innoissaan tästä asiasta, ja itekkin olen ihan ihmeissäni ja haluaisinkin tietää onko muilla samanlainen tilanne??
Miehenikin on usein miten yötä poissa kotoa, mutta onneksi on muutamat sauvat käytössä millä saa homman hoidettuaemoticon

Tämä asia on vaivannut minua jo jonkin aikaa ja nyt uskallan täälä siitä puhua, toivottavasti teitä on muitakin?!!
 
Haluja on täälläkin päässä. Muistan esikoista odottaessani ihan samat fiilikset eli mies on erittäin tyytyväinen tilanteeseen. Alkaa tosin vaatia kekseliäisyyttä, kun vatsa on jo sen verran tiellä, että ihan kaikkeen ei kykene.
 
Halut kyllä on tallella, mutta seksi kielletty...  Kolme ja puol viikkoa ollut kielto päällä. Ja kielto kumoutuu vasta kun vauvan on turvallista syntyä. Kaikki rasitus on kielletty.
Mulla tuli kolme ja puoli viikkoa sitten todella kipeitä supistuksia minuutin/parin välein yöllä noin vartin ajan, pari tuntia seksin harrastamisen jälkeen... Eli vaikka kuinka haluttais niin ei. Ja mulla kanssa on ollut niin, että raskaus on lisännyt haluja.
 
joo kyllä saa kekseliäs olla kun tää massu on tiellä. mies tokasi eilen seksin jälkeen, että on kyllä mielissään uudesta muutoksesta! pelkäämpä vain että kuinkas sitten synnytyksen jälkeen käy, toki mies ymmärtää kivun ja väsymyksen synnytyksen jälkeen, mutta kun on pitänyt liian hyvästä niin osaako siitä sitten luopua.
 
JOO,täällä todellinen seksipeto,mikä on TODELLA turhauttavaa,koska miestä ei pahemmin nappaa  Hän on kyllä mua huomattavasti vanhempi,mut siis joo..todella tuskaisaa,koska itellä tekis mieli joka päivä-samoin oli edellisenkin raskauden kohdalla;ehkä mulla sit vettää nuo hormonit niin kovilla,et apua...mut ei oo kiva,ku sit pitää kuitenkin "olla tekemättä",koska toista ei nappaa niin usein:nytkin oltiin 2vko tauolla,ku odottelin,et millon HÄN lähestyy  NO,saipa odotella juu...
 
Nijaje en oo tollasesta kuullutkaan, että jos naista haluttaa niin mies ei haluaisi.
Meillä käy välillä niin ettei mies yksinkertasesti jaksa töiden taklia, mutta sitten siirretään toiseen päivään tai kolmanteen.
Mieheni ei ole koskaan ollut kahtaviikkoa etteikö edes sanalla mainitse asiasta ettei ole saanut tai että tekee mieli.
Edellisen raskauden aikana oli kovat liitos kivut ja sen takia pelkäsin seksiä ja olimme viikolta 20 alkaen ilman seksiä ihan loppuun asti. mutta nyt vaikka onkin liitos kipuja niin en enään pelkää, kun huomasin että seksillä on hyvä vaikutus kipuihin ja miehenikin ilahtui kuin kerroin asiasta.
 
VIIMA: Joo,oo onnellinen,et ukkos sentään haluaa En tiiä....tää on tällästä turhauttavaa kylläkin...
 
Mulla on kans kyllä halut kohdallaa. Ei nyt sentään monta kertaa päivässä tartte, mutta joka päivä ois ihan kiva. :D Mieskin tykkää. Esikon syntymän jälkeen olin hetken aikaa minipillereillä, niin hävis halut kyllä totaalisesti. Ja muutenkin tuntuu, että noi hormonaaliset ehkäisyt vie meikän halut ihan kokonaan. Välillä saatto mennä kuukausia, ettei oikein tehny mieli.

Ite toivon kans helppoa ja nopeeta synnytystä. Ja sitä, ettei tulis mitään pahempia repeämiä, eikä episiotomialle tarvetta. Esikon synnytyksen jälkeen meni varmaan ainakin pari kuukautta ennen kuin edes uskalsin lähteä kokeilemaan seksiä ja siitä vielä varmaan joku puolisen vuotta, ennen kuin eppariarpi lakkasi tuntumasta/haittaamasta. Alkuun teki kyllä ihan kauhean kipeää, mutta onneksi melko nopeasti se kipu muuttui vaan semmoiseksi kiristyksen tunteeksi.
 
Takaisin
Top