Raskaus ja allergia!

Mä oon muuten ollut nyt päivisin ihan tukossa. Yön aikana helpottaa. Ja nyt viikonloppuna kun oli sateista niin ei ollu niin paha. Vissiin siis pölyt vaikuttaa nyt pahemmin kuin yleensä kun en kyllä normisti oo allerginen. Korkeintaan oikein pahoina koivukeväinä voi vähän mennä dedä dukkoon.

Lääkkeitä tähän ei onneksi tarvitse mut kurjaa kun muutenkin on hengittäminen hetkittäin hankalaa.
 
Aaah, no nyt se koivu on sit vissiin alottanu pahimman kukintakauden täällä etelässä kun mulla on ihan parin päivän sisään iskeny kunnon oireet, silmiä kutittaa ja vetistää ja nenä vuotaa...! Mä jo luulin et pääsen tänä keväänä yllättävän helpolla kun ennen on aikasemmin tullu jo oireita.
Vois raapia silmät päästä irti.
 
Joo saman olen tässä kahden päivän aikana huomannut. Raskaus on pitäny mulla allergiaoieer poissa, mutta nyt nenä tukkonen ja korvaan kutittaa ihan hirveesti. Kai mun täytyy niitä tabuja käydä ostamassa, ettei mene pahemmaksi.
 
Joo nyt alkoi nenä vuotaa ja aivastelut alkoi myös!! Huh hei! Ja kirsikkana kakun päällä itikan pistot kutittaa aivan saatanasti!!!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eikä oo täällä ainakaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Eikä täällä! Eikä tarviskaa iiiii-iii-i-iiii-ii-iiii-inisijöitä ollakkaa!
 
Täällä etelässä on vaikka mitä jo; ampiaisia, mehiläisiä, hyttysiä, muurahaisia ja kaikkia ikäviä öttiäisiä mitkä pistävät. Mua ei parane tulla pistelee: lapsenakin juoksin 5 x talon ympäri perässäni ampiainen. Sainpas paniikin ja pääsin karkuun. Ja vanhempani nykypäivänä ovat harrastemehiläisfarmareita...

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä :grin
 
Meillä oli kotona aika pitkään mehiläisiä. Mutta silloin ja edelleen saan niistä ja amppareista paniikin päälle. Isällä oli ne pesät monta vuotta ja vain yhden ainoan piston sain sinä aikana. Sekin sen takia että meille otettiin koiranpentu, joka päätti mennä pesille nuuskimaan hunajan perässä. Kiskoin sen sieltä pois ja nypin mehiläiset turkista. Siinä sitten yksi pääsi pistämään, sekin paidan läpi :)

Täällä ei ole vielä näkynyt kuin pari yksittäistä hytyä. Voin kuvitella että nyt niistä saa hyvät paukurat kun ei ole nesteiden kierto kropassa ihan normitasolla. Mulla ainakin kaikki turvotukset pahentaa itikanpurematkin moninkertaiseksi.
 
Ampiaisen oon nähny jo! Jee! Tai siis hyi, oon allerginen sen pistolle. Kesä ilman ötököitä ois jees.

Tänään laitoin koiralleki punkkiaineen jo..
 
vaikkei tää varmaan tänne kuulu, mut kävin ostaan pari päivää sit kunnon hyttysverkon vaunuihin..... MÄ VIHAAAN HYTTYSIÄ!!!!!!!
 
voi luoja mikä tukkospäivä tänään :confused: ei toi loratadin tunnu auttavan sitten yhtään!!!!!!!!!!! koko ajan aivastelen ja räkä valuu...... samaan aikaan kumminki nokka ihan tukossa ja klyyvaria kirvelee....... aaaarrrgggg!!!!!!!!!!
 
Takaisin
Top