Mamma96, tsemppiä sinulle <3 Suosittelen katsomaan mindfullnesharjoituksia youtubesta, ne ainakin rauhoittavat minua.. En siis välttämättä tee harjoituksia mutta jo kuuntele auttaa. Itsekään en haluaisi syödä lääkkeitä mutta olin loppujen lopuksi psykiatrin kanssa yhtä mieltä siitä, että parempi hyvä- ja toimintakykyinen äiti kuin pahoinvoiva...
Olen ollut viimeiset kolme päivää työmatkalla toisella paikkakunnalla ja voin sanoa ettei ollut mikään helpoin juttu kun on tämä oksentamiskammo... Mutta päätin kertoa esimiehelleni ja muille tiimikavereille raskaudesta, niin en joudu yksin asiaa murehtimaan ja he ymmärtävät jos poistun huonon olon vuoksi toisaalle rauhoittumaan (siis henkisesti voimaantumaan). Onneks ei tarvinnut tätä tehdä vaan sain psyykattua itseni olemaan kaikessa mukana.
Olen huomannut että nyt viimeiset päivät olen ollut tavallista rauhallisempi, se on tuntunut hyvältä. Ehkä tämä raskaus myös kasvattaa tätä psyykkistä puoltakin. Only time will tell :)
niin ja Odecca. Mulla IHAN SAMA JUTTU! Mä pystyn aika hyvin psyykkaamaan itteni olemaan oksentamatta. 15 vuotta oli taukoa oksentamisesta kun sitten yks kaks viime vuonna kesken työpäivän tuli lievä ruokamyrkytys ja kerran jouduin oksentamaan. toivottavasti seuraavan kerran 15 vuoden päästä!
Jaksamista teille kaikille <3